Even voorstellen: Smokey89 aka Martijn

Gestart door Smokey89, 23-05-2018 09:59 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Smokey89

Hoi allen,

Mijn naam is Martijn Dijkman, woonachtig te Hellendoorn, docent aardrijkskunde van beroep. Mijn passies gaan uit naar het maken van muziek (trombone en gitaar) en het koken op vuur (op een zelfbouw Amerikaanse smoker, vandaar de nickname). Via kennissen bij de muziek in aanraking gekomen met het brouwen van bier, afgelopen november een mooie porter gebrouwen samen. Als liefhebber van speciaalbier een hobby die het plaatje compleet maakt.

Op dit moment ben ik me nog aan het oriënteren op installaties en dergelijke dus ik zal met name veel lezen en info op doen. Wanneer het zover is post ik de vorderingen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Dijkman

broeder

Hoi Martijn,
Welkom bij het brouwgenootschap. Ik voel het al door mijn knoken gaan; een scheurende trombone begeleidt door een mooie portier... da's pas feest.
Brouwinstallaties: begin lekker simpel, vervolmaken kan altijd nog.
Succes met je brouwerij, groet
Broeder Willem

tdp

Martijn,

welkom op het forum! Muziek, BBQ, bier, en (passie voor) aardrijkskunde, het had mijn omschrijving kunnen zijn ;).
Om een keuze te maken met welke middelen je gaat brouwen, kun je altijd met iemand een keer meekijken tijdens een brouwdag. In Twente (al valt Hellendoorn historisch gezien onder Salland ;)) zitten genoeg brouwers, en mocht je een keer in Rossum mee willen kijken, ben je van harte welkom! Tevens kun je ook goed ideeën opdoen door de afleveringen van BrouwTV te bekijken, hier zie je ook verschillende installaties en werkwijzen.

Groet,
Teun

Chilobrachys

Hier nog een liefhebber van muziek, bier, bbq en ook nog eens docent op een paar kilometer van Hellendoorn. Mocht je een keer willen mee brouwen/kijken ben je hier (Wierden) ook van harte welkom.  :biersmile:
Al vermoed ik dat gezien de trombone de muzieksmaak wel wat uit elkaar zal liggen ;D

Smokey89

Citaat van: Chilobrachys op 27-05-2018  22:11 uHier nog een liefhebber van muziek, bier, bbq en ook nog eens docent op een paar kilometer van Hellendoorn. Mocht je een keer willen mee brouwen/kijken ben je hier (Wierden) ook van harte welkom.  :biersmile:
Al vermoed ik dat gezien de trombone de muzieksmaak wel wat uit elkaar zal liggen ;D

Mijn muziekkeus reikt gelukkig veel verder dan enkel de trombone ;) Lijkt me leuk om een keer mee te kijken bij het brouwen!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.