Voorstellen Sander

Gestart door Sandy, 08-05-2018 08:10 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sandy

Hallo iedereen,

Ik heb zo het vermoeden dat het de traditie is dat de nieuwe leden zich hier even kort voorstellen, bij deze...  :degroeten:

Mijn naam is Sander, 25 jaar, ben van rond het Mechelse (uit Belgiƫ) en ben sinds kort gestart met thuis te brouwen.
Ik ben al een tijdje gebeten door bier, brouwen en alles wat daarmee te maken heeft en zou nu graag zelf wat beginnen experimenteren (wat ook tegenvallers zal inhouden, maar dat is de beste leerschool natuurlijk!).
Het forum heb ik al enkele keren bezocht als niet lid, vooral voor de vele inventieve oplossingen (gistkasten, tips en "hacks" omtrent brouwketels, buisjes of kraantjes extra, ...)
Momenteel heb ik nog niet ontzettend veel materiaal, maar met de Arsegan/Brewmonk 30 en enkele gistvatjes heb ik zeker al mooi startmateriaal.
Ik heb besloten een account aan te maken om zo vragen te kunnen stellen waar ik iets niet begrijp, en/of (op termijn) mijn ervaringen te delen.

Alvast bedankt voor de hulp iedereen en we zullen elkaar waarschijnlijk wel eens tegenkomen op het forum!

Sandy  :proost:



Wolter

Welkom op het forum Sandy. Voor het delen van jouw vragen en ervaringen zit je zeker op de goede plek. 

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.