Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen Sander  (gelezen 426 keer)

Offline Sandy

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: be
Voorstellen Sander
« Gepost op: 08-05-2018 08:10 u »
Hallo iedereen,

Ik heb zo het vermoeden dat het de traditie is dat de nieuwe leden zich hier even kort voorstellen, bij deze...  :degroeten:

Mijn naam is Sander, 25 jaar, ben van rond het Mechelse (uit BelgiŽ) en ben sinds kort gestart met thuis te brouwen.
Ik ben al een tijdje gebeten door bier, brouwen en alles wat daarmee te maken heeft en zou nu graag zelf wat beginnen experimenteren (wat ook tegenvallers zal inhouden, maar dat is de beste leerschool natuurlijk!).
Het forum heb ik al enkele keren bezocht als niet lid, vooral voor de vele inventieve oplossingen (gistkasten, tips en "hacks" omtrent brouwketels, buisjes of kraantjes extra, ...)
Momenteel heb ik nog niet ontzettend veel materiaal, maar met de Arsegan/Brewmonk 30 en enkele gistvatjes heb ik zeker al mooi startmateriaal.
Ik heb besloten een account aan te maken om zo vragen te kunnen stellen waar ik iets niet begrijp, en/of (op termijn) mijn ervaringen te delen.

Alvast bedankt voor de hulp iedereen en we zullen elkaar waarschijnlijk wel eens tegenkomen op het forum!

Sandy  :proost:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Wolter

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Als het bier gesmurft is... smurfen we het bier..
    • Amsterdamse Brouw Vereniging de Bierkaai
Re: Voorstellen Sander
« Reactie #1 Gepost op: 08-05-2018 11:07 u »
Welkom op het forum Sandy. Voor het delen van jouw vragen en ervaringen zit je zeker op de goede plek. 

Tags: