Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Thomas  (gelezen 227 keer)

Offline Thomas97

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Thomas
« Gepost op: 05-05-2018 20:41 u »
Hoi allemaal,

Even voorstellen: Ik ben Thomas, 21 jaar en kom uit Eindhoven. Een half jaar geleden heb ik voor het eerst een bier gebrouwen met vloeibaar moutextract. Dat beviel zo goed dat ik een kleine brouwinstallatie heb aangeschaft om vanaf de basis te kunnen beginnen. Op dit moment is mijn eerste "echte" eigen brouwsel aan het gisten, waarvoor ik dit forum wel als inspiratiebron heb gebruikt. Nu zelf ook een account aangemaakt zodat ik zelf ook wat vragen kan stellen (en in de toekomst misschien beantwoorden).

Thomas

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Mark GA

• Brouwvereniging Rotterdam
  • Senior lid
  • Land: nl
  • Green Anchors Crew
Re: Even voorstellen: Thomas
« Reactie #1 Gepost op: 05-05-2018 21:15 u »
Welkom Thomas!

Offline volleybaltrainer

• Junior lid
  • **
  • Land: nl