Wijziging beheerdersgroep

Gestart door Jacques, 02-05-2018 17:25 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

Om de zo veel tijd is het gewenst de beheerdersgroep van een forum van samenstelling te wijzigen.
Met ingang van vandaag mogen we Wolter, Emiel en Teun verwelkomen als beheerders.

Adrie, Johannes en Maarten dank ik hierbij heel hartelijk voor hun inzet. In het bijzonder heeft Adrie veel betekent als beheerder voor dit forum. Door drukke werkzaamheden komt hij echter niet meer toe aan het beheren van het forum. Dat geldt ook voor Johannes en Maarten. Uiteraard zijn ze nog gewoon lid en kunnen ze hun wijsheden nog steeds met ons delen.

Ik ben heel blij dat Wolter, Emiel1 en tdp bereid waren de lege plekken op te vullen. Er is weer een mooi team beheerders.

Mark GA

Klasse! Goed nieuws! En tof dat deze heren het stokje overnemen.

emiel1

Leuk! Ik ga mijn best doen :)

Adbrouwt

Leuk mannen veel succes met het beheren van de eigenwijze hobbybrouwers

Mario72


muldereric


tdp


RienP


Underdike


Eric v B


Edwin brouwt


joenedu


Erik Z

De inzet van vrijwilligers wordt vaak onderschat en ondergewaardeerd.  Ik stel jullie inzet zeer op prijs.

EvdBroek


SanderH


Haagse Wouter

Wat leuk jongens! Op vele goede jaren  :proost:

Jacques

Citaat van: SanderH op 04-05-2018  14:18 uBierkaai overname?

Denk ik niet. De beheerders wonen verspreid in Nederland.

Silky

Heel veel en hartelijk dank aan de uittredende beheerders. Veel van jullie geleerd, jongens!  :groots:

emiel1

Dank allen! En wees niet bang Sander, Wolter en ik zijn inderdaad allebei lid van de bierkaai, maar we hebben geen plannen voor een vijandige overname ;) (ik niet tenminste, misschien Wolter...)

Wolter

Citaat van: emiel1 op 04-05-2018  23:58 uDank allen! En wees niet bang Sander, Wolter en ik zijn inderdaad allebei lid van de bierkaai, maar we hebben geen plannen voor een vijandige overname ;) (ik niet tenminste, misschien Wolter...)

Ook van mijn kant dank. Geen Bierkaai overname Sander. Bij deze ben je uitgenodigd om gewoon een keer een avond mee te maken. Dan zie je dat het, op mij na, best behoorlijke lui zijn.  ;)

SanderH

Citaat van: Wolter op 07-05-2018  16:38 uOok van mijn kant dank. Geen Bierkaai overname Sander. Bij deze ben je uitgenodigd om gewoon een keer een avond mee te maken. Dan zie je dat het, op mij na, best behoorlijke lui zijn.  ;)
Komt goed Wolter. En als de rest behoorlijk is ten opzichte van jou komt het zeker goed!

broeder

hallo,
Altijd top dat mensen ergens voor inzetten.
Vertrekkenden, bedankt voor jullie inzet en succes met jullie andere bezigheden.
Nieuwkomers, prachtig dat jullie de stokjes overnemen en hoop dat jullie er ook veel plezier aan beleven.
Groet, broeder Willem

Jaap W

De "oude" leden bedankt en heel veel succes voor de nieuwe leden. :proost: :biersmile:

DinBo

Citaat van: Jaap W op 08-05-2018  18:59 uDe "oude" leden bedankt en heel veel succes voor de nieuwe leden. :proost: :biersmile:
Daar sluit ik me van harte bij aan

Heisenberg

Heel veel succes heren!!!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.