Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Tap handvatten met plaats voor verwisselbaar logo  (gelezen 385 keer)

Offline Knobby

• Super lid
  • Land: nl
  • IBU-lid
Tap handvatten met plaats voor verwisselbaar logo
« Gepost op: 02-05-2018 13:46 u »
Voor mijn keezer ben ik op zoek naar tap handvatten met plaats voor verwisselbaar logo. De bedoeling is dat ik zelf een logo kan printen en uitknippen en in het handvat kan plaatsen. Een mooie houder voor een logo zou ook ok zijn.
Ik heb al gezocht op de voor de hand liggende plaatsen zoals Ali en candirect en tapclean.

Het enige wat ik tot nu toe gevonden heb is deze, maar ik had toch gehoopt op iets dat er wat strakker uitziet...

Wie heeft de gouden tip?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline seed7

• Beheerder
  • Super lid
    • Moaneschien

Offline Knobby

• Super lid
  • IBU-lid
Re: Tap handvatten met plaats voor verwisselbaar logo
« Reactie #2 Gepost op: 02-05-2018 14:15 u »
Ongeveer, echter laat deze door zijn vorm maar weinig ruimte voor een logo.

Op zich wel een leuk idee, dan doe je er zwarte mout in voor de stout, tarwemout voor de weizen etc.

Offline EBC

• Super lid
  • Land: be
  • Beer blings us together.
    • Perron Bieren
« Reactie #3 Gepost op: 02-05-2018 14:25 u »
Hier vind je enkele modellen

https://www.chicompany.net/beer-store/beer-dispensing-equipment/tap-handles?zenid=4lo3p00cl9dst2goueocbim9r0

Ik heb ze zelf ook gekocht. Een nadeel kan zijn dat de schroefdraad niet past op je kraan. Maar dat blijft lastig want die schroefdraad bestaat wisselend in verschillende soorten.

Een tapset met Engelse draad biedt dan de oplossing. Daarvoor kan je bij de tweedehands autobranche aankloppen, en dan vooral die voor de Engelse autos.

Offline Knobby

• Super lid
  • IBU-lid
« Reactie #4 Gepost op: 02-05-2018 15:41 u »
Ah, dat zijn dezelfde als deze lijkt het.
Ja dat is wat ik zoek.
Alleen dat 'Fits US faucet lever threads' (3/8"-16 UNC (Unified Coarse Thread)). Ik heb geen idee welke schroefdraad er op mijn taps zitten, maar dat zullen vast wel weer geen US zijn...

Tags: