Flessenborstel van Ikea

Gestart door Richard3, 29-04-2018 16:02 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard3

Gekocht bij IKEA, flessenborstel van 40cm lang:




hans100w


joenedu

Wij komen er nog wel eens, gratis koffie en de kids naar Smalland, dus deze gaat zeker op het lijstje. Dank voor de tip!

snowdog2006

Goede tip. Welke afdeling liggen deze? Zo'n hekel aan die ikea doorlopen.

CeesM

Citaat van: snowdog2006 op 30-04-2018  18:54 uGoede tip. Welke afdeling liggen deze? Zo'n hekel aan die ikea doorlopen.
Als alle IKEA's hetzelfde zijn ingericht, dan liggen ze bij de keukenspullen op de etage van de kassa's.

Richard3

https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40385067/

Ja, inderdaad op de begane grond. Bij de keukenspullen.

De borstel gaat ook goed in een bierflesje.

Easywoods

Citaat van: Richard3 op 30-04-2018  20:00 uhttps://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40385067/

Ja, inderdaad op de begane grond. Bij de keukenspullen.

De borstel gaat ook goed in een bierflesje.

Ziet er goed uit, bedankt voor de tip  :duimop: :groots:

Herman

Ik loop een beetje achter met lezen, maar dank voor de tip! Zal ik meenemen de volgende keer dat ik bij Ikea ben.

Don Emilio

Nog een tip: flessen spoelborstel kopen bij Blokker. Handgreep net onder de handgreep afzagen en hij is geschikt voor in een accu boormachine. Doen ze ook in brouwerijen,
maar die zijn in de spoelmachines professioneel (staaf is van RVS) . Lengte van de borstel past precies in een Bierflesje 30- en of 33 cl. Wel werken met rubberen huishoud handschoenen. Via je beschermde hand (waarmee je het flesje ook vasthoud) druk je de borstel via je hand makkelijk in het voorgeweekte flesje. Wordt een kwestie van handigheid.

Don Emilio

Nog een tip. Flesjes in het kratje laten staan i.v.m. stabiliteit. Wordt seriewerk. En daarna flesje spoelen en op z'n kop zetten voor uitlekken. Zorg wel voor een goed kratje, anders valt de hals door de bodem. Ik gebruik hiervoor de nog oude Brand bier (gele) kratjes.

Haagse Wouter

Citaat van: Don Emilio op 12-06-2018  20:48 uNog een tip: flessen spoelborstel kopen bij Blokker. Handgreep net onder de handgreep afzagen en hij is geschikt voor in een accu boormachine. Doen ze ook in brouwerijen,
maar die zijn in de spoelmachines professioneel (staaf is van RVS) . Lengte van de borstel past precies in een Bierflesje 30- en of 33 cl. Wel werken met rubberen huishoud handschoenen. Via je beschermde hand (waarmee je het flesje ook vasthoud) druk je de borstel via je hand makkelijk in het voorgeweekte flesje. Wordt een kwestie van handigheid.

Linkje?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.