Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Stel je voor Gerhard  (gelezen 372 keer)

Offline GerhardvanSlijpe

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Geniet en drink met je maten
Stel je voor Gerhard
« Gepost op: 16-04-2018 22:03 u »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Gerhard van Slijpe, 36 jaar en kom uit Vollenhove. Zo'n twee jaar geleden ben ik begonnen met blikbrouwen met een basisset van Brouwmarkt. Na een aantal blikbrouwsels heb ik na wat wikken en wegen een volautomatische brouwketel van Asregen gekocht.
Omdat ik nog veel te leren heb speur ik regelmatig dit forum af, maar deelnemen is natuurlijk veel leuker!
Ik vind het erg leuk om te zien dat dit een ontzettend actief en behulpzaam forum is en wil daar graag veel van leren en hopelijk op den duur ook aan bijdragen.

Groet,

Gerhard

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Stel je voor
« Reactie #1 Gepost op: 16-04-2018 22:18 u »
Gerhard,

welkom op het forum!

Tags: