Nieuw: Maran

Gestart door Maran van Brakel, 16-04-2018 12:30 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maran van Brakel

Hoi allemaal!

Ik zit al een tijdje rond te neuzen op het forum, maar nu ik van plan ben om iets professioneler te brouwen thuis toch maar eens een account aangemaakt.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar gebrouwen met emmers, pannen en kookpotten, maar ben van plan om binnenkort wat beter spul te kopen.

Hopelijk kan ik hier nog wat nuttige tips etc. vinden en wie weet; misschien kan ik ook nog wel iemand ergens mee helpen :)

Groetjes,
Maran

Mark GA


CeesM

Hoi, welkom op dit forum. :biersmile:

Wat bedoel je met "professioneler"?

Maran van Brakel

Ik zat te denken aan een Arsegan Easybrew. Ik heb binnenkort een workshop met dat ding en als het bevalt neem ik er hoogstwaarschijnlijk wel een. Misschien ook nog een servo-kast verhitter installeren in het hok onder de trap om lekker op constante temperatuur te kunnen vergisten.
Misschien nog wat meer ook, mocht de Belastingdienst een keertje tof doen.

Zit nu te klooien met zo'n elektrische kookpot van 30 liter en moet tijdelijk overgieten in allerlei emmers terwijl ik die drab uit die pot moet halen.
Niet al te handig, zeker niet als je aanrecht ook al niet zo groot is  ;)
Vergisten naast de radiator is ook niet ideaal, en je keuken gaat zo stinken.


ps.
Bedankt voor de welkoms.

CeesM

Oké, we wachten nog even af tot na je brouwworkshop. Ik ben bang dat je met meer thuiskomt dan enkel de Easybrew 30, als je ook nog langs de SS Brewtech gistvaten geweest bent. ;)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.