Bierdoppen

Gestart door Boogaard, 15-04-2018 18:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boogaard

Heb mooie bierdoppen besteld met eigen logo, en wat blijkt nu ik kan de bierdoppen met een beetje kracht met mijn duim van het flesje wuppen, het bier smaakt prima heel misschien iets te weinig koolzuur maar daar zijn dan weer de meningen over verdeeld.
Hopelijk sluiten de doppen wel goed af.

Dus zijn het echt slechte bierdoppen of is het kroonkurkapparaat ruk er zitten namelijke ook deuken in de bierdoppen nadat ze erop gezet zijn.

Met andere bierdoppen van Brouwmarkt heb ik dat niet.

Dirtbag

Wat voor een kroonkurkapparaat heb je?

db

Boogaard

De aller goedkoopste was nog geen 15 euro zo,n knijptang gekocht bij Brouwmarkt

Underdike

Citaat van: Boogaard op 15-04-2018  23:21 uDe aller goedkoopste was nog geen 15 euro zo,n knijptang gekocht bij Brouwmarkt
Wat mij betreft geen je hiernee zelf het antwoord al... ken je iemand met een betere dopper? Dan kan je eens checken of dat uitmaakt...

Chilobrachys

Deze tangen werken niet met elk flestype even goed. Maar de ergernis van een vergelijkbaar model deed me na 1 bottelsessie al besluiten een apparaat met hefboom aan te schaffen.

Mark GA

Ehm... heb je geen 29 mm doppen besteld die je op 26 mm flesjes probeert te doppen?

Ik heb ook zo'n standaard vlinderapparaat en dat gaat prima tot nu toe.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.