Even voorstellen guidojp

Gestart door Guidojp, 11-04-2018 19:39 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Guidojp

Hallo Medebrouwers,

Al een tijdje aan het meekijken op dit forum en inmiddels ook al het eea aan vragen gesteld, het wordt dus wel eens tijd om me voor te stellen. Mijn naam is Guido en ik ben woonachting in Leerdam. Helaas geen brouwclub daar, dus ik moet het doen met mijn brouwmaatje Peter, dit forum en WhatsApp adviseur Edward. Deze laatste is de oorzaak dat ik ben gaan brouwen, ooit heeft hij een Westvleteren kloon voor me gebrouwen die zo lekker was, dat ik dat ook wilde kunnen. Edward is inmiddels volgens mij aardig bekend als Edwarff op dit forum.

Na een tweetal jaren blikbrouwen (grand-cru, triple, diabolo, dubbel etc.) heb ik inmiddels mijn eerste twee graanbrouwsels achter de rug. Een stevige blonde en een Chimay Blauw kloon. Die laatste is trouwens erg goed gelukt, al zeg ik het zelf. Volgende bier op de planning is een Weizen, leren kennen door de wintersport, maar ook erg lekker in de zomer.

Gr. Guido

PS ik kom graag in contact met thuisbrouwers in en rond Leerdam, wellicht kunnen we eens tips uitwisselen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.