Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Hallo! even voorstellen: Jamie  (gelezen 575 keer)

Offline Mes123

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Hallo! even voorstellen: Jamie
« Gepost op: 10-04-2018 10:53 u »
Hallo forumleden,

Al enige tijd ben ik lid van dit forum maar ik heb mij nooit voorgesteld. Dus dat wordt nu weleens tijd. Ik ben Jamie en kom uit de regio Den Haag. Afgelopen jaar ben ik begonnen met het brouwen van eigen biertjes. En eigenlijk heel eigenwijs ben ik (na een uitvoerige verdieping en een aantal boeken gelezen) direct gestart met graan brouwen. Zo heb ik tripels, blondjes en donkere zware bieren gebrouwen. Dit heb ik gedaan met een brouwopstelling op gas met pannen voor een 23 liter batch. Omdat ik weinig opslagruimte heb, heb ik besloten om hiervan af te stappen. Afgelopen maand heb ik de Arsegan easybrew-30 aangeschaft. Hopelijk heb ik hiermee meer controle over de temperatuur en ook minder opslagruimte nodig. Die ruimte kan ik overigens weer opvullen met eigen brouwsels :-P We gaan het ervaren! Ik hoop in het forum veel ervaring te kunnen te delen en te mogen ontvangen van alle brouwgoeroe's die zich hier ook bevinden.

Proost!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Tom den Hollander

• Vol lid
Re: Hallo! even voorstellen: Jamie
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2018 12:16 u »
Welkom!! Hier een mede hagenaar (leidschenveen)

Offline ray81

• Vol lid
  • Proost!
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2018 13:39 u »
Welkom Jamie!

Ik kom oorspronkelijk ook uit Den Haag, maar woon nu in Zoetermeer.

Proost!

Offline Mes123

• *
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2018 13:50 u »
Hallo buurtbrouwers,

regio Den Haag had ik bewust geplaatst, omdat dat sneller bij de mensen topografisch binnenkomt. Maar ik woon ook in Zoetermeer, zoals je kunt zien op mijn profiel  :degroeten:

Leuk om te horen dat er ook dichtbij veel gebrouwen wordt.

Offline ray81

• Vol lid
  • Proost!
« Reactie #4 Gepost op: 10-04-2018 16:31 u »
Haha leuk, je woont zelfs wel heel dichtbij (aangenomen dat de pin enigszins klopt). Ik woon ook in Meerzicht, maar dan aan de kant van de waters.
Zit er ook over te denken om de easybrew-30 te gaan kopen, maar moet nog even doorsparen. Als het zo ver is zou ik graag een keertje met je meekijken hoe jij het doet; denk dat ik daar veel van kan leren. Als jij daar ook voor open staat natuurlijk. Brouw nu helaas nog uit blik...

Offline Mes123

• *
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2018 08:27 u »
De pin klopt aardig.  :degroeten: andere kant van het spoor... Tuurlijk mag je eens komen kijken als ik met de Easybrew ga brouwen. Laat het je weten!

Tags: