Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Verwarmingselement in contact met metaal  (gelezen 650 keer)

Offline Markiej87

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Land: nl
  • HenkeBier!
    • HenkeBier
Verwarmingselement in contact met metaal
« Gepost op: 08-04-2018 11:39 u »
Hallo daar,

Ik heb even een vraagje. Ik heb onlangs een wortpomp-accessoire voor mijn Speidel aangeschaft. Het is echter zo dat een van de opzetstukjes die in de pompen van de Speidel gezet moeten worden, mijn verwarmingselement aanraakt en iets van een millimeter omhoog drukt. Het staat dus gewoon mooi klem zegmaar.

Ik ben niet zo technisch onderlegd dus vandaar de vraag.. Kan dit kwaad?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline CeesM

• Super lid
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
Re: Verwarmingselement in contact met metaal
« Reactie #1 Gepost op: 08-04-2018 18:49 u »
Is het een orginele accessoire van Speidel? Iets inbouwen waardoor er iets geforceerd word, is niet echt de bedoeling. Dan hebben ze de verwarmingselement niet goed ingebouwd. Laat Speidel dat maar even weten.

Of het kwaad kan? Het is beter dat er niets kan gebeuren.

Offline Markiej87

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • HenkeBier!
    • HenkeBier
« Reactie #2 Gepost op: 08-04-2018 20:23 u »
Ik weet niet of het officieel van Speidel was. Ze bieden hem wel aan op hun website, maar het is onduidelijk of dit ook exact hetzelfde accessoire is als wat ik gekocht heb..

Offline Markiej87

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • HenkeBier!
    • HenkeBier
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2018 16:13 u »
Niemand die weet of dit kwaad kan of niet? :(

Offline emiel1

• Beheerder
  • Senior lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #4 Gepost op: 10-04-2018 16:31 u »
Ik heb me even in dat ding moeten verdiepen om het probleem te snappen, maar als ik het goed begrijp is het een verlengstukje dat ervoor zorgt dat er geen trub meegezogen wordt? In het filmpje lijkt ie zonder problemen te passen, dus jouw element zit duidelijk een stuk lager gemonteerd. Zo lang het gat niet te veel wordt afgesloten door het element zal het verder geen kwaad kunnen.

Tags: