Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Gerwin  (gelezen 221 keer)

Offline Brouwerij B

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Even voorstellen: Gerwin
« Gepost op: 04-04-2018 20:37 u »
Goedenavond allemaal, mijn naam is Gerwin maar op dit forum Brouwerij B. Dit jaar voor het eerst begonnen met brouwen en dat is prima bevallen. Mijn eerste brouwsel was een Tripel van Arsegan, maar de nasmaak deed zoeken naar een antwoord. Daar was op dit forum van alles over te lezen (bliksmaak, gistsmaak), dus dan maar even aanmelden en lekker mee lezen.

Inmiddels staat de 2e batch te pruttelen, deze keer een gallon Zombie Dirt van Northern Brewers. Tot op heden prima verlopen, maar wellicht komen er nog meer vragen.

Verder kan ik mij prima vermaken met het ontwerpen van logos, koken/bbqen en mijn klassieke BMWs. Ik hoop nog het een en ander te leren hier en wellicht wat moeilijke vragen te stellen.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Eric v B

• Super lid
  • Land: nl
  • Et htt noch emmer joot jejange.
Re: Even voorstellen: Gerwin
« Reactie #1 Gepost op: 04-04-2018 21:58 u »
Goedenavond allemaal, mijn naam is Gerwin maar op dit forum Brouwerij B. Dit jaar voor het eerst begonnen met brouwen en dat is prima bevallen. Mijn eerste brouwsel was een Tripel van Arsegan, maar de nasmaak deed zoeken naar een antwoord. Daar was op dit forum van alles over te lezen (bliksmaak, gistsmaak), dus dan maar even aanmelden en lekker mee lezen.

Inmiddels staat de 2e batch te pruttelen, deze keer een gallon Zombie Dirt van Northern Brewers. Tot op heden prima verlopen, maar wellicht komen er nog meer vragen.

Verder kan ik mij prima vermaken met het ontwerpen van logos, koken/bbqen en mijn klassieke BMWs. Ik hoop nog het een en ander te leren hier en wellicht wat moeilijke vragen te stellen.
Welkom! Goed lezen en dan snel over op moutbrouwen. Succes!

Tags: