Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Vulmachine  (gelezen 163 keer)

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Land: nl
  • Good beer makes its own friends!
Vulmachine
« Gepost op: Gisteren om 12:57 »
Dag allen,

Kwam in mijn zoektocht naar onderdelen voor de arduino vuller die hier eerder op het forum is besproken het volgende tegen:

Een automatische vulmachine voor diverse vloeistoffen, van olie tot parfum, van wijn tot bier.

Heeft er iemand ervaring met een dergelijk apparaat? Qua kosten valt het mee vind ik maar twijfel over het schoonmaken na het bottelen.

Vulmachine op AliExpress

Zal ook wat moeten worden geknutseld voor een vulpijpje lijkt mij

Gr. Jeroen

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline CeesM

• Super lid
  • Land: nl
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
Re: Vulmachine
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 13:41 »
Als je "vulmachine" bij het zoeken op dit forum had gebruikt kwam je er veel topics tegen op dat onderwerp.
Deze bijvoorbeeld.https://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,37086.0.html
Het schoonmaken gaat makkelijk door met je schoonmaakmiddel er doorheen te pompen. Voor gebruik even een Star San oplossing door pompen.

Tags: