Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Ff voorstellen: Mike  (gelezen 202 keer)

Offline MikeG

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Ff voorstellen: Mike
« Gepost op: 22-03-2018 22:49 u »
Hallo allemaal,

Ik ben Mike en zie dit jaar Abraham. Ik heb in het verleden regelmatig thuis biertjes gebrouwen met de bekende blikken maar ben er jaren geleden mee gestopt ivm tijd en ruimte gebrek. Ik wil het weer gaan oppakken en het volledige proces leren zodat ik geen blikjes toekomstig bier meer hoef aan te schaffen en de smaak etc meer naar mijn eigen voorkeur kan zetten. Woonachtig in het Brabantse land net onder de Moerdijkbrug.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline BrouwMark

• Senior lid
  • Land: nl
  • Huisbrouwerij Bestenasse
Re: Ff voorstellen: Mike
« Reactie #1 Gepost op: 23-03-2018 10:40 u »
Welkom! Op het forum kun je naar hartelust leren en lezen wat de laatste inzichten zijn ten opzichte van een aantal jaren geleden  :)

Brouw ze!

Tags: