Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Twojbrowar  (gelezen 5383 keer)

Offline Hoppybrouwer

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • \_(ツ)_/
Re: Twojbrowar
« Reactie #25 Gepost op: 09-11-2021 10:46 u »
Zul je net zien dat jij er tussenuit wordt gepikt door de hash-hond van de Poolse douane ;-).
`

Hahaha, ik hoop het niet. Het wordt een lange dag op het vliegveld dan, ben ik bang.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Heuvinger brouwerij

• Super lid
  • Land: nl
  • CML yeast, Hoppecruyt hop
« Reactie #26 Gepost op: 10-11-2021 01:29 u »
Zit ik daar een beetje rond te kijken, leg ik 10 zakken van 25 kg Viking mout in het winkelmandje dan verschijnt er ineens Free shipping.
Toch even gevraagd, doch Bartek vertelde dat het alleen voor binnen Polen geldig was.
250 kg in 18 maanden :o
Hoeveel liter brouw jij op jaarbasis?
Ik probeer 10 hl te brouwen.

Offline Eriks

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #27 Gepost op: 18-11-2021 22:30 u »
Ik dacht vanavond, laat ik mijn voorraad met mout, hop en gist aanvullen. Enthousiast naar hun website gegaan, alles ingevuld. Dacht toch even checken of ik niks mis en maar goed ook, ik miste iets! Toegevoegd, even dubbel check en.. Ik miste nog iets! Toegevoegd, extra check en.. Ik miste nu 2 dingen :o Ik dacht, dit kan niet! Tot ik er achter kwam dat elke keer dat ik ergens op klikte minimaal 1 item uit mijn karretje verdween :o

Resultaat, niks besteld en ze maar eens gemaild met hoe kan dit!?

Offline Appiehappie

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • Huisbrouwerij de Leidsche Goot
« Reactie #28 Gepost op: 18-11-2021 23:46 u »
Gisteren 8 bierpaketten voor 25 liter (ongeschroot) met gist besteld. Alt, oktober fest, mandaryna Pale Ale, Indian Pale Ale, American Stout, American Amber Ale, West coast IPA en american Cascade Ale. Het bestellen ging probleemloos en de bestelling is al onderweg met de Gls. Ik kan weer even vooruit.

Offline jhazenberg

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #29 Gepost op: 19-11-2021 09:43 u »
Dinsdag een mout pakket (ongeschroot) besteld, als test, en wordt volgens GLS vandaag bezorgd > kunnen we dit weekend brouwen

Offline Eriks

• Vol lid
« Reactie #30 Gepost op: 19-11-2021 19:26 u »
Ik dacht vanavond, laat ik mijn voorraad met mout, hop en gist aanvullen. Enthousiast naar hun website gegaan, alles ingevuld. Dacht toch even checken of ik niks mis en maar goed ook, ik miste iets! Toegevoegd, even dubbel check en.. Ik miste nog iets! Toegevoegd, extra check en.. Ik miste nu 2 dingen :o Ik dacht, dit kan niet! Tot ik er achter kwam dat elke keer dat ik ergens op klikte minimaal 1 item uit mijn karretje verdween :o

Resultaat, niks besteld en ze maar eens gemaild met hoe kan dit!?

Vandaag wel gelukt, waarschijnlijk was het de adblocker. Overigens prima geholpen door ze!

En voor hopliefhebbers, ze waren al goedkoop maar op extreem veel hopsoorten nu 30 of 40% korting.

Tags: