Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Twojbrowar  (gelezen 2132 keer)

Offline Jedoka

• Vol lid
  • Land: nl
  • Bier brouwen, t'is net koken!
Twojbrowar
« Gepost op: 19-03-2018 19:23 u »
Las laatst bij een eerder topic over twojbrowar in Polen, dat de producten daar een stuk schelen maar de verzendkosten zo hoog zijn. Na even rond gekeken te hebben heb ik toch een dikke kilo aan diverse soorten hop (voornamelijk Pools) en 1000 kroonkurken (had ik niet meer) besteld. Dit alles voor 45,- inclusief verzendkosten. Zaterdag besteld, vandaag bericht gehad dat het al onderweg is, ben erg benieuwd. Ze hebben ook veel soorten mout, wanneer je de Poolse varianten neemt en zon 50 kilo minimaal besteld betaal je wel 35,- aan verzendkosten maar dat scheelt uiteindelijk alsnog met wat je hier besteld, al is het misschien niet vergelijkbaar met de bekendere moutleveranciers die we hier kennen.
http://www.wiki-hobbybrouwen.nl/uploads/pics/0f50d1a4eed201671ffa2f71ba112e22.PNG

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Brouwers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: http://twojbrowar.pl/en/
« Reactie #1 Gepost op: 19-03-2018 19:45 u »
Uit irritatie dat er geen linkje in staat, wilde namelijk even snel klikken  ;) hier de link http://twojbrowar.pl/en/

Offline Jedoka

• Vol lid
Re: http://twojbrowar.pl/en/
« Reactie #2 Gepost op: 19-03-2018 19:59 u »
Uit irritatie dat er geen linkje in staat, wilde namelijk even snel klikken  ;) hier de link http://twojbrowar.pl/en/

Excuus en dank u :biersmile:

Offline Brambo

• Vol lid
  • Land: be
Re: Twojbrowar
« Reactie #3 Gepost op: 25-04-2018 20:35 u »
Net een kilo aan hop gekocht op deze site alles oogst 2017 uit USA en Nieuw Zeeland aan prijzen waar de Benelux winkels rode wangen van zouden krijgen (zelf inclusief verzending).
Anderen nog ervaring met deze winkel?

Hopelijk spoedige verzending en aankomst bij me thuis!

Offline Jedoka

• Vol lid
« Reactie #4 Gepost op: 26-04-2018 07:58 u »
Ik had het keurig verpakt binnen vier dagen in huis....

Offline Biertje1985

• Super lid
  • Uit iedere brouw, komen weer nieuwe recepten.
« Reactie #5 Gepost op: 26-04-2018 08:21 u »
Net een kilo aan hop gekocht op deze site alles oogst 2017 uit USA en Nieuw Zeeland aan prijzen waar de Benelux winkels rode wangen van zouden krijgen (zelf inclusief verzending).
Anderen nog ervaring met deze winkel?

Hopelijk spoedige verzending en aankomst bij me thuis!
Ik heb het al meerdere keren geopperd op het forum, ik bestel daar al gedurende het laatste jaar regelmatig.
Doorgaan reageerde men nogal sceptisch met het argument dat de prijzen in Zloty zijn waarbij het prijsverschil van tafel geveegd werd.
Omrekenen is kennelijk te moeilijk. Ik deel de prijs altijd door 4 en dat komt heel aardig uit.

Prima naar mijn idee, er zit nou eenmaal een deel mensen op het forum die graag vasthouden aan de gevestigde orde.

Prima winkel, netjes verpakte artikelen van degelijke kwaliteit. Contact in het Engels geen probleem, werd netjes geholpen.

Ik bestel overigens overal spullen, zoals ook crossmyloof. mr. malty en nog wat winkeltjes, het aanbod is veel groter dan in Nederland doorgaans.

Offline Knobby

• Super lid
  • IBU-lid
« Reactie #6 Gepost op: 26-04-2018 09:38 u »
Ik heb gisteren een heleboel hop besteld voor een NEIPA. Deze versie gaat een stuk minder kosten dan de vorige, Ún de hop is minder oud!
Nu nog even afwachten hoe het verpakt is.

Offline Biertje1985

• Super lid
  • Uit iedere brouw, komen weer nieuwe recepten.
« Reactie #7 Gepost op: 26-04-2018 14:24 u »
Ik heb gisteren een heleboel hop besteld voor een NEIPA. Deze versie gaat een stuk minder kosten dan de vorige, Ún de hop is minder oud!
Nu nog even afwachten hoe het verpakt is.
Ik kreeg van die aluminium gevacuumeerde verpakkingen. Niks mis mee. Hoppen waren erg vers inderdaad, geen klachten heb ook nog wat experimentele en afrikaanse hoppen liggen van twoj browar die ik nergens anders heb gezien.

Tags: