Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Ik heb Mega-direct een email gestuurd of ze binnenkort weer beschikbaar komen maar dat is helaas zeer de vraag, zie reactie van Mega-direct:"Hallo,Dank u voor de belangstelling.Helaas zijn ze niet meer op voorraad.Wij kopen meestal een partij van deze kegs als die ons voor een gunstige prijs worden aangeboden.Wij weten daarom niet of wij ze nog binnen krijgen, zo ja dan weten wij niet wanneer.Met vriendelijke groet,Stef, Mega-direct"
Wellicht is het een idee eens te inventariseren hoeveel vaatjes 'we' (forumleden samen) nog zouden willen afnemen, en daarmee eens Mega-Direct te benaderen?
Zelf heb ik 19 liter en 9.45 liter soda kegs. In de praktijk gebruik ik alleen de 9,45 vaatjes en de 19 liter vaten vrijwel nooit. 9.45 liter is goed hanteerbaar en leeg te krijgen. Verder passen ze mooi in een koelkast en in een Wunderbar mobiele koeler. Kortom ik snap de populariteit van de 9.45 liter kegs.
Precies dit! :-)Wij gebruiken ook 19 L kegs, maar in de praktijk meer als 'tussenopslag' om 9.5 L kegs mee te vullen. Kleinere fustjes zijn makkelijker in transport (bijv in de trein :-) ), leeg te krijgen en passen super goed in een Wunderbar met compressorkoeler
Ik heb zelf zo’n tien liter Heineken fustje gekocht. Het is dan wel geen soda keg maar het werkt perfect. Makkelijk te openen en te sluiten. Je moet dan wel eerst die tien liter Heineken opdrinken dat is wel even een dingetje. Voor de rest gebruik ik 19l sodakegs.
Overigens moet je ook een beetje geluk hebben om de goede variant te vinden die te openen is geloof ik, toch?