Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Misschien wel handig om de factuur met ons te delen, bijv. in geval van garantieclaim o.i.d. Ik zou hem in ieder geval graag ontvangen.
Mocht iemand (van de deelnemers ) een kopie van de factuur willen dan kan die mij een PM sturen met zijn privé mail adres!
Zojuist heb ik bericht gehad van Stef van Mega-Direct dat de kegs op de post zijn bij DHL en van hem de track & trace codes ontvangen.Als het goed is heeft iedereen een berichtje gekregen met zijn track & trace codes zodat iedereen zijn pakket kan volgen!
Hier is de eerste ook afgevuld met Tripel om mee te gaan naar de Achterhoek. Gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om de tap te bouwen. :-)
Mooi tapje! Waar is deze te krijgen?
Ik overwoog eigenlijk gewoon een slangetje met dat picknickkraantje eraan.
Zojuist terug van een reis naar Madrid.De kegjes vol verwachting uitgepakt. Inderdaad onder druk. Druk afgelaten en de vaatjes aan de binnenzijde bekeken, waarbij mij opviel dat de lasnaden aan de binnenzijde ruw zijn en een ideale plaats zijn voor biofilm. Zo verwacht ik. Een magneet gepakt, aan de onderzijde en bovenzijde blijft deze kleven. Aan de deksel en koppelingen niet. Op één deksel zijn een twee-tal roestpuntjes zichtbaar.Ik maak mij wat zorgen of er al dan niet roestvorming op de lasnaden of op de niet? rvs delen zal ontstaan. Verder over die eventueel te ontstane biofilm op de ruwe naden. Zorgen terecht of onterecht?
Jammer dat niemand reageert...
Dacht dat aan rvs geen magneet kan kleven