Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht: 9,45 liter soda vaatjes  (gelezen 17997 keer)

Offline Trapkast

• Vol lid
  • Land: nl
  • Tripel Trappel Tripel Trapkast....
Re: Gezocht: 9,45 liter soda vaatjes
« Reactie #75 Gepost op: 29-10-2018 11:59 u »
Ik heb Jochem inmiddels gemailed met de vraag of hij geinteresseerd is de 19 kegs beschikbaar te stellen aan onze actie waar we inmiddels met z'n achten op zoek zijn naar totaal 19 kegs!  ;D

Tof!
Wellicht wel goed om even een slag om de arm te nemen en de contacten met Mega-Direct niet direct te verbreken.
Kleine fustjes zijn natuurlijk ook altijd handig, al ben ik wel Hollands genoeg om gratis fusten niet af te slaan  :nut: :P

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Puck

• Senior lid
« Reactie #76 Gepost op: 29-10-2018 15:15 u »
Gratis 19 liter Cornelius fusten? Zomaar? 15 stuks nog wel en van iemand met een enkele bijdrage op het forum. Als dat zo is dan zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Ben een beetje sceptisch en te laat want de advertentie is alweer weg. Mochten er meer mensen zijn die gratis (slechts twee, drie mag ook) cornelius fusten weg willen doen van 19 liter, ik hou mij aanbevolen.

Offline Trapkast

• Vol lid
« Reactie #77 Gepost op: 29-10-2018 15:20 u »
Gratis 19 liter Cornelius fusten? Zomaar? 15 stuks nog wel en van iemand met een enkele bijdrage op het forum. Als dat zo is dan zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Ben een beetje sceptisch en te laat want de advertentie is alweer weg. Mochten er meer mensen zijn die gratis (slechts twee) cornelius fusten weg willen doen van 19 liter, ik hou mij aanbevolen.

Het is uiterst stil geworden in dat topic inderdaad :-\

Wat mij betreft zetten we onze groepsbestelling met de kleine fustjes vandaag gewoon door.

@P3SM, is het een idee om die vandaag af te ronden?  ^-^

Offline P3SM

• Vol lid
« Reactie #78 Gepost op: 29-10-2018 16:00 u »
Citaat
Het is uiterst stil geworden in dat topic inderdaad :-\

Inderdaad, ik heb van Jochem na een 1e response ook via prive mail niks meer vernomen! Hij heeft wellicht een andere bestemming gevonden voor de fusten! Dat kan natuurlijk!

Citaat
Wat mij betreft zetten we onze groepsbestelling met de kleine fustjes vandaag gewoon door.

@P3SM, is het een idee om die vandaag af te ronden?  ^-^

We gaan gewoon verder zoals gepland!

Ons lijstje tot nog toe (als ik goed geteld heb):

Dirtbag: 2 stuks
De Kiekert: 3 stuks
Mike101: 3 stuks
Yoran: 2 stuks
Trapkast: 2 stuks
Droopy: 2 stuks
HansV: 2 stuks
P3SM: 3 stuks

In totaal dus nu 19 stuks! We gaan zeker vrienden maken bij Mega-Direct! :D Ik ga de lijst sluiten en bij Mega-Direct navragen of er 19 stuks voorradig zijn!

Na bevestiging van Mega-Direct zal ik iedereen een PM sturen met mijn bank gegevens zodat ik het geld kan verzamelen. Iedereen wordt verzocht dat zo snel mogelijk te regelen! In een reply van jullie heb ik dan de adres gegevens nodig voor de verzending door Mega-Direct!
Als al het geld binnen is plaats ik de order en zal ik de respons van Mega-Direct over levering posten.

Offline Trapkast

• Vol lid
« Reactie #79 Gepost op: 29-10-2018 16:10 u »
Inderdaad, ik heb van Jochem na een 1e response ook via prive mail niks meer vernomen! Hij heeft wellicht een andere bestemming gevonden voor de fusten! Dat kan natuurlijk!

Iedereen wordt verzocht dat zo snel mogelijk te regelen! In een reply van jullie heb ik dan de adres gegevens nodig voor de verzending door Mega-Direct!

Stel dat we 't halen om komende donderdag de fusten in huis te hebben dan zou dat perfect uit komen met onze brouw/botteldag.
Is natuurlijk allemaal wel erg krap, maar let's hope for the best  :P 8)

Dank voor je inzet @P3SM !

Offline P3SM

• Vol lid
« Reactie #80 Gepost op: 29-10-2018 16:14 u »
Ik heb net bevestiging gekregen van Mega-Direct dat de fusten op voorraad zijn. De PM's gaan er dus vanavond uit! :brouwen:

Offline emiel1

• Beheerder
  • Super lid
    • North Brews' facebookpagina
« Reactie #81 Gepost op: 29-10-2018 16:23 u »
Gratis 19 liter Cornelius fusten? Zomaar? 15 stuks nog wel en van iemand met een enkele bijdrage op het forum. Als dat zo is dan zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Ben een beetje sceptisch en te laat want de advertentie is alweer weg. Mochten er meer mensen zijn die gratis (slechts twee, drie mag ook) cornelius fusten weg willen doen van 19 liter, ik hou mij aanbevolen.

Ik denk inderdaad dat je gewoon te laat was en dat de topicstarter niet zo'n zin had alle berichtjes te beantwoorden (want er zullen vast veel mensen gereageerd hebben). Wat googelen leert namelijk dat het bedrijf waar hij voor werkt inderdaad recent een evenement heeft georganiseerd waar een Amerikaanse gemberbierbrouwer stond. Waarschijnlijk is het terugsturen van de kegs duurder dan nieuwe kopen en wilde hij er gewoon mensen blij mee maken die er meer mee kunnen dan hij.

Offline Puck

• Senior lid
« Reactie #82 Gepost op: 29-10-2018 16:59 u »
Ik denk inderdaad dat je gewoon te laat was en dat de topicstarter niet zo'n zin had alle berichtjes te beantwoorden (want er zullen vast veel mensen gereageerd hebben). Wat googelen leert namelijk dat het bedrijf waar hij voor werkt inderdaad recent een evenement heeft georganiseerd waar een Amerikaanse gemberbierbrouwer stond. Waarschijnlijk is het terugsturen van de kegs duurder dan nieuwe kopen en wilde hij er gewoon mensen blij mee maken die er meer mee kunnen dan hij.

Duidelijk en bedankt voor het uitzoeken. Een hele mooie actie dan. :biersmile:

Offline CeesM

• Super lid
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
« Reactie #83 Gepost op: 29-10-2018 17:02 u »
Hij is er zeker achtergekomen dat die fustjes nieuw bijna € 95,-- kosten. ;)

Offline Puck

• Senior lid
« Reactie #84 Gepost op: 29-10-2018 17:06 u »
Hij is er zeker achtergekomen dat die fustjes nieuw bijna € 95,-- kosten. ;)

Dat denk ik ook of er is iemand die alles in een keer overnam. Ik hou marktplaats in de gaten.

Offline Scorpionrose

• Senior lid
« Reactie #85 Gepost op: 29-10-2018 17:40 u »
Dat denk ik ook of er is iemand die alles in een keer overnam. Ik hou marktplaats in de gaten.

Nee hij wist wat ze kosten want hij had een link erbij geplaatst van 1 van de grote winkels, dus hij wist dat ze daar 99,95 per stuk kosten

Offline P3SM

• Vol lid
« Reactie #86 Gepost op: 29-10-2018 19:00 u »
De PM's zijn er allemaal uit! Ik zal de score bijhouden als de betalingen binnenkomen!  ^-^

Offline CeesM

• Super lid
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
« Reactie #87 Gepost op: 29-10-2018 19:05 u »
Nee hij wist wat ze kosten want hij had een link erbij geplaatst van 1 van de grote winkels, dus hij wist dat ze daar 99,95 per stuk kosten
Misschien kwam zijn baas langs met de woorden;"Fuck, waar ben je mee bezig?". ;)

Offline De Kiekert

• Senior lid
« Reactie #88 Gepost op: 29-10-2018 19:08 u »
Aan al je vragen voldaan Peter.

Offline Trapkast

• Vol lid
« Reactie #89 Gepost op: 29-10-2018 19:12 u »
De PM's zijn er allemaal uit! Ik zal de score bijhouden als de betalingen binnenkomen!  ^-^

Als het goed is heb je mijne al op je rekening staan, aangezien ik bij dezelfde bank zit  :brouwen:

Offline droopy

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #90 Gepost op: 29-10-2018 19:19 u »
Overgemaakt

Offline HansvV

• Vol lid
  • Vis ook eens vóór het net
« Reactie #91 Gepost op: 29-10-2018 20:48 u »
Ik heb het ook overgemaakt. Gaan we ook nog een gezamenlijke actie ondernemen voor de bijbehorende tap (hoe krijg je het anders weer uit de keg in je glas?) of heeft iedereen die al?
Groet, Hans

Offline Dirtbag

• Super lid
  • Syntax error!
« Reactie #92 Gepost op: 29-10-2018 23:03 u »
Het geld heb ik ook net over gemaakt.

Ik heb geen interesse in een tap, ik ga deze kleine fustjes gebruiken voor de experimentjes.

In 19 liter fusten ben ik namelijk al voldoende voorzien die gebruik ik al in mijn tapkastje :)

(Cider, radler en wat ik nog meer kan bedenken)

db

Offline Yoran

• Boven 10 berichten
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #93 Gepost op: 30-10-2018 08:24 u »
Ook ik heb het ondertussen overgemaakt. P3SM bedankt voor het coördineren van dit alles.

@HansvV. Daar zou ik eventueel wel aan mee willen doen. Dit alles is nog aardig nieuw voor mij.

Offline HansvV

• Vol lid
  • Vis ook eens vóór het net
« Reactie #94 Gepost op: 30-10-2018 09:58 u »
Voor mij is het opnieuw ook weer nieuw, zogezegd. Vraag me dus af of deze vaatjes bij sommigen bedoeld zijn als (tussen-) opslag, of dat men er inderdaad direct uit wil kunnen tappen. Ik had nl. beide opties in mijn hoofd.

Offline P3SM

• Vol lid
« Reactie #95 Gepost op: 30-10-2018 10:39 u »
Inmiddels zijn alle adressen en betalingen binnen en heb ik contact opgenomen met Mega-Direct om de order te plaatsen! :D

Ik houd jullie op de hoogte!

Offline P3SM

• Vol lid
« Reactie #96 Gepost op: 30-10-2018 11:58 u »
De bestelling is geplaatst!

Offline Trapkast

• Vol lid
« Reactie #97 Gepost op: 30-10-2018 13:02 u »
De bestelling is geplaatst!

Goed om te horen.
Heb je toevallig met Mega-Direct nog iets besproken over de track- en tracecodes?  ^-^

Voor mij is het opnieuw ook weer nieuw, zogezegd. Vraag me dus af of deze vaatjes bij sommigen bedoeld zijn als (tussen-) opslag, of dat men er inderdaad direct uit wil kunnen tappen. Ik had nl. beide opties in mijn hoofd.

Hier is het plan inderdaad zowel als opslag als als tapoplossing.
Aangezien we brouwen in Leeuwarden, en ik zelf in de Achterhoek woon is het ook een handig formaatje om brouwsels mee te slepen  :brouwen:

Offline P3SM

• Vol lid
« Reactie #98 Gepost op: 30-10-2018 13:42 u »
Citaat
Heb je toevallig met Mega-Direct nog iets besproken over de track- en tracecodes?

Ik wacht even totdat ik van Mega-Direct bevestiging van de order krijg en de factuur om te betalen. Ik zal daarna vragen of het mogelijk is een lijstje met T&T codes te krijgen. Zou inderdaad wel handig zijn!

Offline Easywoods

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is en blijft mijn inspiratiebron
    • Brewer's Profile op Brewer's Friend
« Reactie #99 Gepost op: 30-10-2018 14:33 u »
Ik zal daarna vragen of het mogelijk is een lijstje met T&T codes te krijgen. Zou inderdaad wel handig zijn!

Die krijg je automatisch bij de verzendbevestiging van ze  ;)

Tags: thuistap