Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezocht: 9,45 liter soda vaatjes  (gelezen 8552 keer)

Offline HansvV

• Vol lid
  • Land: nl
  • Vis ook eens vˇˇr het net
Re: Gezocht: 9,45 liter soda vaatjes
« Reactie #150 Gepost op: 07-11-2018 19:50 u »
Waarom is het prikbord niet afgeschermd bijvoorbeeld? Dat zou al iets schelen.

Weet niet of ik het daadwerkelijk zou willen afschermen. Maar je kunt als aanbieder, zonder dat je dat enige moeite kost, natuurlijk wel op het forum je aanbod doen zonder nadere adresgegevens en de vraag voorleggen of ÚÚn van de vaste leden het (via PB) op zich wil nemen om de co÷rdinatie op zich te nemen. Dat co÷rdineren ging voor die 9,45 l kegs uitstekend, en kwam in dit geval ook op gang. Alleen was door tÚ veel openheid een ander ons blijkbaar voor. Al vissende leren we zo beide zijden van het net kennen, zeg maar.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Chilobrachys

• Senior lid
« Reactie #151 Gepost op: 07-11-2018 23:59 u »
Misschien was Blub niet de enige die mail had gekregen van Jochem...

Offline Trapkast

• Junior lid
  • **
  • Tripel Trappel Tripel Trapkast....
« Reactie #152 Gepost op: 08-11-2018 00:12 u »
Misschien was Blub niet de enige die mail had gekregen van Jochem...

Dat sowieso niet, want ik heb exact dezelfde mail ontvangen.
Wel jammer dat we met elkaar niet een mooie stapel fusten hebben kunnen verdelen...  :-\  :proost:

Offline P3SM

• Vol lid
« Reactie #153 Gepost op: 08-11-2018 09:43 u »
Citaat
Dat sowieso niet, want ik heb exact dezelfde mail ontvangen.
Wel jammer dat we met elkaar niet een mooie stapel fusten hebben kunnen verdelen...  :-\  :proost:

Ik had de mail ook gekregen, maar zonder garantie dat ik er een vaatje aan overhou heb ik besloten maar niet uit Mheer (ten zuiden van Maastricht) naar Ede te rijden! Vond ik toch te ver voor een gokje! Naar blijkt was dat de juiste beslissing!  8)

Overigens heb ik de aanbieder nog proberen te bewegen de vaatjes aan onze actie te doneren zodat ik/wij/het forum ze konden verdelen of verloten. Dan hadden we 15 man blij kunnen maken. Maar dat is helaas niet gelukt!

Mocht er overigens nog iemand op zoek zijn naar vaatjes, ik zag deze op marktplaats voorbij komen:

https://link.marktplaats.nl/m1340150001

Tags: