Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
En, heeft het nog iets opgeleverd?Zo ja, ik ben ook op zoek naar 2,5 gallon (9,45 liter) sodakegs Zijn er nog meer mensen die deze in de aanbieding hebben? Ik kan ze nieuw alleen via Marktplaats betaalbaar vinden, maar dan moet ik er gelijk 6 kopen en zoveel heb ik er nou ook weer niet nodig...
Bij Menno gaan ze per stuk (hobbybrouwshop.nl) Met verzending zo`n € 100,-Heb er 3 bij hem nu besteld nieuw.grt peter
Bij mega-direct kan je ze ook per stuk kopen, maar dan zijn ze 79 en per 6 zijn ze 65 oid...
Ik kan alleen deze vinden van 96,- bij mega-direct http://www.mega-direct.eu/shop/index.php?item=keg-drukvat-2_5-gallon---9_45-liter-ball-lock-type-cornelius&action=article&group_id=19&aid=88&lang=NL
https://link.marktplaats.nl/m1261999831
Ik kan ze nieuw alleen via Marktplaats betaalbaar vinden, maar dan moet ik er gelijk 6 kopen en zoveel heb ik er nou ook weer niet nodig...
Ik doe ook graag mee met een gezamenlijke inkoop, ik wil er namelijk ook graag 3.
Op zich heb ik ook wel interesse in een gezamelijke inkoop. Ben tevens bereid hier het voortouw in te nemen. Mits mensen het geld op voorhand overmaken. Ik kan ervoor zorgen dat de kegs op de forumdag bij brouwerij Noords staan. Of ze kunnen opgehaald worden in Rotterdam.
En, heeft het nog iets opgeleverd?
Mocht er iets gezamelijke ingekocht worden, misschien loont het de moeite om ze meteen bij aeb in Italië te bestellen. Mega-direct is gewoon een importeur uit China, niet dat daar iets mis mee is maar wat betreft rvs heb ik wisselende resultaten uit China .
Op zich heb ik ook wel interesse in een gezamenlijke inkoop. Ben tevens bereid hier het voortouw in te nemen. Mits mensen het geld op voorhand overmaken. Ik kan ervoor zorgen dat de kegs op de forumdag bij brouwerij Noords staan. Of ze kunnen opgehaald worden in Rotterdam.
Als ik mij niet vergis, zijn de kegs die mega direct aanbied ook van AEB dus qua kwaliteit zal er geen verschil zijn.
Voor uitbreiding van de hobby ben ik opzoek naar (halve) 2,5 gallon sodakegs, ook wel 5 gallon maar meer de kleinere.
Zullen we in liters communiceren?
Ik heb hier thuis 4 kegs van AEB staan, maar die zien er toch echt anders uit dan die van megadirect. Ik zou er dus toch maar van uit gaan dat ze niet van AEB vandaan komen.Mocht er een inkoopactie komen voor AEB kegs, dan ben ik ook geïnteresseerd. Misschien ff een lijstje maken wie er hoeveel wil?