Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Brite Tank, gistvat en kookketel te koop (SS BREWTECH)  (gelezen 1833 keer)

Offline korneel

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Brite Tank, gistvat en kookketel te koop (SS BREWTECH)
« Gepost op: 13-03-2018 18:16 u »
[edit]edit ter verduidelijking van wat er te koop staat [/edit]
Te koop wegens aanpassing brouwinstallatie;
Alles is plusminus 1 tot anderhalf jaar oud en goed verzorgd

Eenmaal een 20 gallon boil kettle met 6500 watt 3 fasen element van Brewpi. roestvaststaal, zonder bekabeling. Inclusief temp sensor van Brewpi.
Nieuwprijs inclusief element 300 euro. Vraagprijs 200 euro.

Dan een ss brewtech 14 gallon fermenter brewmaster edition inclusief verhogingsset, sight glas, ss bodemplaat en extra vlinderklep.
Het gistvat is uitgevoerd met een FTSS2 kit (verwarmen en koelen) waarbij de SS Brewtech kit is vervangen door een Brewpi temp sensor, een brewpi aansturing en een brewpi aansturing van de koelingspomp (bijgeleverd) en de verwarmingsmat.
Nieuwprijs van dit alles ligt rond de 1250 euro per stuk, vraagprijs is 850 euro per stuk.
exacte prijs uitgezocht, die is 1378 euro ex. verzendkosten als ik dit nu bij Brouwmarkt zou kopen.
Zelf zul je wel voor het gistvat een glycol\koudwaterbad moeten verzorgen en de leiding daarnaartoe. verder helemaal compleet ook inclusief BrewPi aansturing!.

Als laatste een ss brewtech brite tank, 10 gallon. ook deze is voorzien van Brewpi aansturing. inclusief de chiller coil en de FTSS set. ook een brewpi spark 2 erbij en de drop in replacement voor FTSS.. nieuwprijs van deze ligt rond de 850 euro, mag weg voor 500.

Biedingen mogen via PB evenals vragen om foto's en dergelijke. Staat ook op Facebook.
 Alles uiteraard te bezichtigingen voor verkoop maar diegenen die mijn brouwavonturen een beetje hebben gezien hier weten dat er goed mee is omgegaan en dat je geen kat in de zak koopt :)
Vraagprijs is vraagprijs, heb je een tegenbod dan laat maar weten...

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline jopkoi

• Boven 10 berichten
  • *
Re: Brite Tank, Fermenteervat en Kookketel te koop (SS BREWTECH)
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2018 07:16 u »
Hoi heb je wat foto's voor me?

Offline korneel

• Junior lid
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2018 09:11 u »
Hoi heb je wat foto's voor me?
Natuurlijk, stuur je me even een PM met je mail adres en waar je foto's van wilt?

Offline korneel

• Junior lid
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2018 15:18 u »
heb al enkele mensen via Pm voorzien van foto's (helaas geen reacties meer gehoord?)

nog steeds allerlei te koop..

Online Bennie Beunhaas

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2018 20:24 u »
heb al enkele mensen via Pm voorzien van foto's (helaas geen reacties meer gehoord?)

nog steeds allerlei te koop..

Wellicht is het handiger om de foto's in dit topic te plaatsen.

Offline korneel

• Junior lid
  • **
Re: Brite Tank, gistvat en kookketel te koop (SS BREWTECH)
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2018 15:26 u »
Mjah, niet zoveel spannends aan te zien :) zal straks even kijken...

Krijg van een paar mensen te horen dat de vraagprijs te hoog zou zijn.. net nog even bekeken, mijn vraagprijs is momenteel 60 procent van de nieuwprijs wat denk ik heel reŽel is.

Offline Eskil

• Vol lid
  • G.H.B Genooier Hoes Brouwerie
    • Genooier Hoes Brouwerie
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2018 15:45 u »
De Brite tank is Ä 495 bij Braumarkt, nieuw dus je prijs is aan de hoge kant. :weetniet:

Offline korneel

• Junior lid
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2018 15:53 u »
De Brite tank is Ä 495 bij Braumarkt, nieuw dus je prijs is aan de hoge kant. :weetniet:
De brite tank is inderdaad 495..
Dan heb je nog de chiller coil a 109.50 nodig, de ftss van 109.50, de brewpi a 165, de temp sensor a 25 en de ftss drop in replacement a 50 euro nodig... En dan is mijn prijs ineens heel redelijk :)

Offline Eskil

• Vol lid
  • G.H.B Genooier Hoes Brouwerie
    • Genooier Hoes Brouwerie
« Reactie #8 Gepost op: 21-03-2018 12:41 u »
De brite tank is inderdaad 495..
Dan heb je nog de chiller coil a 109.50 nodig, de ftss van 109.50, de brewpi a 165, de temp sensor a 25 en de ftss drop in replacement a 50 euro nodig... En dan is mijn prijs ineens heel redelijk :)
Of je zet hem in de koelkast.

Offline korneel

• Junior lid
  • **
« Reactie #9 Gepost op: 21-03-2018 14:51 u »
Of je zet hem in de koelkast.
Dat kan. Ik zie echter niet hoe dat relevant is hier voor wat er te koop staat :)

Offline korneel

• Junior lid
  • **
« Reactie #10 Gepost op: 23-03-2018 09:21 u »
In principe zijn nu beide gistvaten verkocht, enkel de brite tank en de kookketel staat nog te koop.

Tags: