Overige > Peilingen

Onderzoek nieuw te ontwikkelen alcoholvrij bier

<< < (8/8)

Berend Postema:
Een tarwe smoothie zonder alcohol  :o    neeejjjjjjjjjj

BastiaanvdS:

--- Citaat van: Mark GA op 03-06-2018  22:41 u ---Misschien willen ze een overzicht van de ondervraagden kunnen presenteren? Als in: “onze onderzoeken richtten zich op mannen in de leeftijd van 20-78 jaar”?

--- Einde van citaat ---
Waarschijnlijk wel qua product positionering. In de strekking van ''mensen die al jarenlang alcohol drinken (leeftijd 50-78 jaar) staan niet open voor verandering naar alcoholvrij bier. Bij jongeren en jongvolwassenen (18-35 jaar) is de trend duidelijker omdat de huidige levensstijl meer inzet op gezond leven (sporten, gezond eten, …), etc., etc.''
Dus dat kan je het logo aantrekkelijker maken voor je doelgroep.

hansHalberstadt:

--- Citaat van: Roodwang op 03-06-2018  23:31 u ---En dat was nog 2% of zo

Maar inderdaad, dat is een dingetje. Hier in huis in ieder geval.. Mag onze zoon van 15 alcoholvrij bier drinken?
En onze dochter van 13 dan? Het is natuurlijk alcoholvrij.

En morgen ochtend op mijn werk.. Uur of 14:00. Geen trek meer in koffie of water..

Hup  0.0 pakken?
Wij zijn er nog niet over uit./. Hoe denken jullie hierover?

--- Einde van citaat ---
0.0 bier op het werk is denk ik een stuk gezonder dan die frisdrank met 100 g suiker per liter of als die koffie. 

Willem van Sas:
Beste geďnteresseerden,

Na lang wachten eindelijk nieuws!

Afgelopen donderdag hebben wij ons bier opgeschaald naar 10 hectoliter! Met dit bier willen wij een sensorische test houden.

Komende woensdag (27 juni) zullen we een sensorische test gaan houden op de HAS hogeschool te 's-Hertogenbosch. Dit zal plaatsvinden vanaf 10u tot een uur of 5.
Iedereen die geďnteresseerd is en een mogelijkheid heeft om langs te komen is van harte welkom.

Vanwege de tijd en andere beperkingen zijn we genoodzaakt om de test uit te voeren op school in plaats van het opsturen van het bier.

Ik hoop jullie woensdag te kunnen verwelkomen!

Groet Willem

bierinjisp:
Had graag willen helpen, maar de datum en afstand gaan niet lukken.
Mocht je toch nog besluiten wat op te sturen dan hou ik me aanbevolen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie