Automatische brouwketel

Gestart door Boogaard, 10-03-2018 16:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boogaard

Wie heeft een automatische brouwketel die nu te koop worden aangeboden bij o.a Brouwmarkt.
Wat zijn jullie ervaringen c.q bevindingen over het gebruik ervan.

tdp

Zoek ff op het forum, zijn topics vol over geschreven.

Brambo

Er bestaan meerdere topics over de Braumeister, Grainfather, Brewmonk,... Even zoeken en je bent een avondje zoet.[emoji3]

Jacques

Citaat van: Brambo op 10-03-2018  16:28 uEr bestaan meerdere topics over de Braumeister, Grainfather, Brewmonk,... Even zoeken en je bent een avondje zoet.[emoji3]

Voor specifiek Brouwmarkt zou ik zoeken op "Easybrew".

Underdike

Wij hebben de Easybrew 30... werkt prima. Zoek de topics op het forum erover maar op, maar wat mij betreft géén geld voor wat je ermee kan :groots:

Thamerdal

Citaat van: Jacques op 10-03-2018  16:51 uVoor specifiek Brouwmarkt zou ik zoeken op "Easybrew".
Easybrew en Brewmonk zijn toch identiek? Of zijn er toch verschillen?

Serge VL

Citaat van: Thamerdal op 10-03-2018  23:59 uEasybrew en Brewmonk zijn toch identiek? Of zijn er toch verschillen?
Was er geen verschil in de ingebouwde pomp?

Jacques

Citaat van: Thamerdal op 10-03-2018  23:59 uEasybrew en Brewmonk zijn toch identiek? Of zijn er toch verschillen?

Ik heb een Braumeister en weet niet of ze identiek zijn.

Wel weet ik dat de Brew Monk bij diverse leveranciers te is en dat de Arsegan Easybrew het huismerk is van Brouwmarkt. Zal een kwestie zijn van private label.

Thamerdal

Citaat van: Serge VL op 11-03-2018  06:19 uWas er geen verschil in de ingebouwde pomp?
Ja dat wil ik dus graag weten  ;)

Hay

Volgens mij is er geen verschil en ook niet met de Klarstein, alleen is daar het verschil mee dat de controllers nieuwer en anders zijn.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.