Welk T-shirt ontwerp heeft jouw voorkeur?

Gestart door Jacques, 23-02-2018 17:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welk T-shirt ontwerp heeft jouw voorkeur?

Ontwerp 1 (bramvandersommen)
64 (44.8%)
Ontwerp 2 (Dugraph)
31 (21.7%)
Ontwerp 3 (emiel1)
73 (51%)
Ontwerp 4 (Mark Green Anchor)
4 (2.8%)

Totaal aantal stemmen: 143

Stemmen gesloten: 09-03-2018 17:00 u

TomStruijk


Knobby

Citaat van: Juindorper op 25-02-2018  19:32 uNummer 3.

Eindelijk eens wat anders dan die eeuwige hopbloemen en graanstengels in die logos's te verwerken.
Ik heb voor 1 en 3 gestemd, maar je hebt zeker een punt met die hopbloemen enz.

Adbrouwt


Whimsical


drjurke

Mijn stem gaat naar Emiel1 nummer 3. [emoji122][emoji122][emoji122]


verriet

Ik vind nummer 3 (met dat waterslot) de mooiste. Lekker strak.

Jacko95

Allemaal mooie ontwerpen, nummer 3 is wel mijn favoriet.

CeesM

Nr. 3 wordt vaak gekozen. Niet door het leuke shirt, maar door die leuke meid. ;)

Chilobrachys

Citaat van: CeesM op 03-03-2018  12:53 uNr. 3 wordt vaak gekozen. Niet door het leuke shirt, maar door die leuke meid. ;)

Suggereer je nu dat ze zonder shirt evenveel stemmen zou krijgen?  :o

Jacques

Morgen sluit de poll.

Mocht je nog niet gedaan hebben, je hebt tot morgen 17:00 uur de tijd om je stem uit te brengen.

crazyjopje

Emiel en bram krijgen een stem van mij

Jacques

De poll is beëindigd.

Het is duidelijk dat twee ontwerpen favoriet waren bij de leden die hun stem hebben uitgebracht. Het heeft er om gehangen maar het ontwerp van Emiel heeft gewonnen. Een mooi ontwerp met een hele duidelijke verwijzing naar het forum.
Hij krijgt van mij het prijzengeld van € 75. Via een persoonlijk bericht zal ik contact opnemen met Emiel.

Bram is een hele goede tweede. Zonder meer een knappe prestatie.

Met een beetje goed wil kan er nieuw T-shirt gedragen worden bij het forumtreffen.

Underdike

Voor het geval je voorinschrijvingen gaat doen ivm bestel-volumes/maten : 2x een XXL aub Jacques 👍

emiel1

Dank Jacques en ook heel veel dank aan iedereen die op me gestemd heeft en zo enthousiast gereageerd heeft, erg leuk! Hopelijk zijn er genoeg mensen die er ook mee op hun shirt willen lopen :)

Peterrr

ik wel....
Zou steeds wisselen met "ons" shirt  ;D

 :biersmile:

Easywoods

Citaat van: emiel1 op 09-03-2018  17:16 uHopelijk zijn er genoeg mensen die er ook mee op hun shirt willen lopen :)

Ik wel, GEFELICITEERD!  :biersmile:

Dugraph


Arjendv

Ja, echt leuk. Mooi ontwerp. Gefeliciteerd.

Jaap W

Emiel gefeliciteerd.  :petje-af: Als het shirt besteld kan worden neem ik er zeker een. :proost:

jutter

Gefeliciteerd Emiel. Creatief ontwerp[emoji122]

Proost!
Jutter


bramvandersommen

Citaat van: emiel1 op 09-03-2018  17:16 uDank Jacques en ook heel veel dank aan iedereen die op me gestemd heeft en zo enthousiast gereageerd heeft, erg leuk! Hopelijk zijn er genoeg mensen die er ook mee op hun shirt willen lopen :)

Was spannend! Gefeliciteerd Emiel[emoji481]

Mark GA

Emiel terechte winnaar!
Gefeliciteerd.
En @Jacques: een XXXL voor mij graag.

Jacques

Citaat van: Mark Green Anchor op 11-03-2018  10:17 uEn @Jacques: een XXXL voor mij graag.

De uitslag van de wedstrijd heb ik aan CraftBeerShirts doorgegeven.
Het is aan hun om een definitief ontwerp voor een t-shirt te maken.
Als het zo ver is wordt de belangstelling gepeild. Bij voldoende belangstelling worden de T-shirts daadwerkelijk gedrukt.

Ook ik wil graag minstens 2 t-shirts (hij moet ook eens in de was...  ;D)

emiel1

Bedankt allemaal! :groots: En het was zeker spannend, dus ook hulde aan de 'competitie'!

Ik wil er zelf natuurlijk ook meerdere :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.