Welk T-shirt ontwerp heeft jouw voorkeur?

Gestart door Jacques, 23-02-2018 17:00 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welk T-shirt ontwerp heeft jouw voorkeur?

Ontwerp 1 (bramvandersommen)
64 (44.8%)
Ontwerp 2 (Dugraph)
31 (21.7%)
Ontwerp 3 (emiel1)
73 (51%)
Ontwerp 4 (Mark Green Anchor)
4 (2.8%)

Totaal aantal stemmen: 143

Stemmen gesloten: 09-03-2018 17:00 u

Jacques

Het is zover. Er kan gestemd worden op de ontwerpen voor een nieuw T-shirt voor leden van dit forum.

Samen met CrafBeerShirits hebben de beheerders een selectie gemaakt van de gemaakte ontwerpen. Best lastig want er zijn meerdere mooie ontwerpen gemaakt. Alle deelnemers bedank ik hierbij voor hun inspanningen.
Omdat de keuze zo lastig was nomineren wij geen 3 maar 4 ontwerpen!
En omdat het zo lastig kiezen is mogen jullie voor 2 ontwerpen kiezen. Als één ontwerp jouw duidelijke voorkeur heeft doe je er goed aan om je stem uit te brengen op jouw favoriete ontwerp. De kans dat jouw favoriete ontwerp wint is dan groter. De optie om twee stemmen te kunnen uitbrengen is voor de twijfelaars.

De foto's zijn nog geen definitieve ontwerpen (grootte logo's kan nog aangepast worden). Hoe het uiteindelijk op het T-shirt komt kan nog iets gewijzigd worden dus.
De vraag is welk plaatje/ontwerp vind je het mooist? Het ontwerp met de meeste stemmen krijgt van mij de prijs van € 75.

Na afloop van de poll zal het definitieve ontwerp gemaakt worden door CraftBeerShirits. Het kan zijn dat de winnaar gevraagd wordt bestanden toe te zenden.

Vervolgens zal geïnventariseerd worden hoeveel mensen een T-shirt willen kopen met het definitieve ontwerp. Bij voldoende belangstelling zullen de T-shirts bedrukt worden en zijn ze ook daadwerkelijk te koop.


Ontwerp 1 (bramvandersommen)



Ontwerp 2 (Dugraph)



Ontwerp 3 (emiel1)



Ontwerp 4 (Mark Green Anchor)





Als laatste een overzicht met alle ontwerpen



bramvandersommen


NaahedetleJ

Dugraph absolute topper. Mijn stem heb je!

Jeukstaardt

Citaat van: NaahedetleJ op 23-02-2018  19:45 uDugraph absolute topper. Mijn stem heb je!

Eens!

Jan iets Grunn


Koen S

Die hobbyvrouwen zie ik wel zitten.

Mark GA


Erikae

Citaat van: Mark Green Anchor op 23-02-2018  22:21 uNummer 4. Duh.

Mijn stem gaat (natuurlijk) ook naar nr. 4  :groots:

Robbert


joenedu

Lastig.
Ik ga voor ontwerp 1 met als reserve ontwerp 3.
Knap werk allemaal hoor!

Mark GA

Citaat van: Erikae op 24-02-2018  10:24 uMijn stem gaat (natuurlijk) ook naar nr. 4  :groots:
Held!

Easywoods

Kan niet kiezen tussen mijn 2 favorieten........ 1 en 3 dus voor mij  :weetniet:

JdeCologne


Underdike

Nr.3 natuurlijk, ivm die geniale waterslot-Y  :groots:

Wisdom

Ontwerp 2 dugraph.  :hoera: :hoera: :hoera:
Subtiel als een mooie smaak


Berend Postema

Nummer 1 vind ik de mooiste maar vind de inzet van allen om een ontwerp in te zenden fantastisch  :hoera: deze site leeft enorm!

bertvandermeer

nr 1 is mijn keuze en nr 3 als alternatief

Ansius


haicoterbeek


Marco Aal


Jaap W

Alle ontwerpen zijn top.  :petje-af:

maar mijn voorkeur gaat toch uit naar nr. 3  :groots:

hobbybob


guuz


Juindorper

Nummer 3.

Eindelijk eens wat anders dan die eeuwige hopbloemen en graanstengels in die logos's te verwerken.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.