Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Voorstellen: Janneke  (gelezen 1258 keer)

Offline RunEmDry

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: nl
Voorstellen: Janneke
« Gepost op: 21-02-2018 14:28 u »
Hoi! Ik ben Janneke, 26, geboren in Brabant, maar intussen woonachtig in Amsterdam. Ik heb al ontzettend veel informatie van dit forum gehaald, dus vond het tijd worden om me een keer voor te stellen.

Ongeveer 1,5 jaar geleden ben ik stuntelend begonnen met een startpakket en intussen brouw ik met een Arsegan Easybrew-30 ongeveer elke drie weken 20 liter bier. Ik heb een paar favoriete recepten die ik telkens wat aanpas en daarnaast probeer ik af en en toe wat nieuws. Ik hou voornamelijk van hoppige, droge en bittere bieren!

:biersmile:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline tdp

• Beheerder
  • Super lid
  • de kroezeboom bierbrouwerij
    • Kroezeboom Bierbrouwerij
Re: Voorstellen: Janneke
« Reactie #1 Gepost op: 21-02-2018 14:59 u »
Janneke,

Welkom op het forum!

Offline Zooms

• ABV De Bierkaai
  • Senior lid
  • www.debierkaai.net
« Reactie #2 Gepost op: 21-02-2018 15:12 u »
Leuk Janneke! Welkom op dit forum en bij deze schitterende hobby. Je weet dat er in Amsterdam ook een brouwvereniging zit? (www.debierkaai.net)
Wellicht tot ziens en anders tot ziens op dit forum!

Offline TeunvanBreda

• *
  • Beer and Food Pairing
« Reactie #3 Gepost op: 21-02-2018 18:43 u »
Welkom Janneke. Veel plezier en succes met brouwen!

Offline p_veltkamp

• *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #4 Gepost op: 21-02-2018 23:46 u »
Hallo Janneke,

Welkom! Ben zelf ook nieuw op het forum. Ik heb de Easybrew 30 sinds afgelopen december in huis.
Hoe bevalt hij voor jou?

Groet Paul

Offline RunEmDry

• *
« Reactie #5 Gepost op: 22-02-2018 13:31 u »
Leuk Janneke! Welkom op dit forum en bij deze schitterende hobby. Je weet dat er in Amsterdam ook een brouwvereniging zit? (www.debierkaai.net)
Wellicht tot ziens en anders tot ziens op dit forum!

Bedankt! Moet zeggen dat ik (nog) niet op zoek ben gegaan naar verenigingen en kende de Bierkaai dus ook niet. Ziet er wel leuk uit, misschien kom ik een keertje langs!

Offline RunEmDry

• *
« Reactie #6 Gepost op: 22-02-2018 13:36 u »
Hallo Janneke,

Welkom! Ben zelf ook nieuw op het forum. Ik heb de Easybrew 30 sinds afgelopen december in huis.
Hoe bevalt hij voor jou?

Groet Paul

Bedankt! De easybrew bevalt me erg goed. Sneller en gemakkelijker dan brouwen op fornuis en het het is na afloop ook niet zo'n bende in huis haha. Heb ook het idee dat er eerst een beetje een oxidatie smaakje aan mijn bier zat en nu niet meer. Hoe bevalt hij jou?

Offline ray81

• Vol lid
  • Proost!
« Reactie #7 Gepost op: 28-02-2018 08:59 u »
Welkom Janneke!

De easybrew 30 staat voor mij ook in de planning, maar ik moet nog even sparen haha.
20 liter per 3 weken...je bent zeker nog student? Bij mij gaat het allemaal niet zo snel haha
Veel plezier hier in ieder geval!!

Offline RunEmDry

• *
« Reactie #8 Gepost op: 28-02-2018 12:39 u »
Welkom Janneke!

De easybrew 30 staat voor mij ook in de planning, maar ik moet nog even sparen haha.
20 liter per 3 weken...je bent zeker nog student? Bij mij gaat het allemaal niet zo snel haha
Veel plezier hier in ieder geval!!

Haha nee de bier 'zuip' studententijd is voorbij hoor, ik drink het niet allemaal zelf op! Soms geef ik wat weg en vaak komen vrienden bij mij langs om een biertje te drinken. Win-win situatie: zij gratis bier en ik hoef niet door weer en wind de deur uit  :proost:. Jij ook veel plezier!

Tags: