25-2-2018 Hobby Brouwersdag Vandeoirsprong

Gestart door ThebarmanTM, 21-02-2018 10:04 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThebarmanTM

Hoi allemaal,

Komende zondag (25 februari) organiseer ik in het proeflokaal van Brouwerij Vandeoirsprong in Oirschot een hobbybrouwers middag! Dat wil zeggen dat we de wereld willen zien hoe leuk de hobby van het zelf bier brouwen is! Hoe eenvoudig het kan zijn én hoe lekker het kan zijn.
ECHTER... Het plan was om in samenwerking met een brouwersvereniging uit de buurt een aantal brouwers te laten komen demonstreren. Nu haakt deze vereniging helaas af. Ik heb in eens dus geen hobbybrouwers op de hobbybrouwersdag...

DUS: vind jij het leuk om een middag bij ons in het proeflokaal te komen brouwen met je eigen spullen? Of igg alles uit te stallen en te laten zien, Flink puzzelen en waarschijnlijk compleet onhandig aan de slag gaan? Heerlijk professioneel aanklooien, zoals het een goed hobbybrouwer betaamt? En vooral; gezellig met medebrouwers praten over je hobby en geïnteresseerden vertellen wat je doet? Stuur mij dan even een mailtje op Hetproeflokaal @ vandeoirsprong.nl!

Uiteraard nodigen we ook alle hobbybrouwers uit de wijde omgeving uit om langs te komen en om hun ervaringen te delen. Vanuit Vandeoirsprong zal onze professionele brouwer aanwezig zijn om eventuele vragen te beantwoorden. Ook hebben we onze biersommelier bereid gevonden een aantal zelf gebrouwen biertjes te proeven en te beoordelen!

Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/events/1490833367682327/ :brouwen: :biersmile:

jaapz

Ik denk dat je 25 februari bedoeld ;)

CeesM

Lijkt me best leuk, maar het is wel kort dag. :(

ThebarmanTM

Citaat van: jaapz op 21-02-2018  10:08 uIk denk dat je 25 februari bedoeld ;)

Klopt:) aangepast.

is inderdaad kortdag. daarom baal ik ook zo dat de brouwclub die mee zou doen nu nog heeft afgehaakt...

Underdike

180 km / 2 uur rijden... en dat maal 2... is me een beetje te ver.
Wel erg lullig van de betreffende club, echt geen stijl!

Jacques

Jammer genoeg heb ik geen tijd heb anders had ik jullie graag uit de brand willen helpen.
Had ik een testbrouwsel gebrouwen voor de Brand Bierbrouwwedstrijd.  :)

Thamerdal

Citaat van: Underdike op 21-02-2018  17:22 uWel erg lullig van de betreffende club, echt geen stijl!
Weet jij wat er gebeurd is dan? Vertel.

Underdike

Citaat van: Thamerdal op 23-02-2018  08:01 uWeet jij wat er gebeurd is dan? Vertel.
Ja zeggen en 4 dagen voor tijd afzeggen is toch lullig?
Of mis ik hier iets?

Mark GA

Citaat van: Underdike op 23-02-2018  10:46 uJa zeggen en 4 dagen voor tijd afzeggen is toch lullig?
Of mis ik hier iets?
Misschien hadden ze daar een goede reden voor. Zolang OP niet toelicht waarom ze afzegden kunnen we speculeren maar ik hoor liever van de bron.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.