Algemeen > Boekbesprekingen

Brewing by Design, passie voor bierbrouwen

<< < (2/2)

emiel1:

--- Citaat van: Serge VL op 11-05-2018  14:15 u ---Deze:

--- Einde van citaat ---
Nee, hij bedoelt de bol.com link in het oorspronkelijke bericht van Christiaan S. Die met het plaatje

Jacques:

--- Citaat van: emiel1 op 11-05-2018  14:41 u ---Nee, hij bedoelt de bol.com link in het oorspronkelijke bericht van Christiaan S. Die met het plaatje

--- Einde van citaat ---

Klopt. Bij boekbesprekingen op dit forum staat vaak een rechtstreekse link naar het boek op de webshop van Bol.com. Dat is een speciale link die er voor zorgt dat een heel klein gedeelte van de aankoopsom bij het forum terecht komt. Het mooie is dat  het je niets extra kost. Boven 20 is verzenden gratis bij Bol.com.

Rob.Erto:
Boek met uitsluitend recepten. Ik heb enige tijd geleden mijn eerste recept uit dit boek gebrouwen, een Imperial IPA. Afgelopen week voor het eerst gedronken, en mijn beste en lekkerste gebrouwen bier tot nu toe.

Christiaan S:

--- Citaat van: Rob.Erto op 04-09-2018  21:06 u ---Boek met uitsluitend recepten. Ik heb enige tijd geleden mijn eerste recept uit dit boek gebrouwen, een Imperial IPA. Afgelopen week voor het eerst gedronken, en mijn beste en lekkerste gebrouwen bier tot nu toe.

--- Einde van citaat ---

Daar ben ik blij mee. Hopelijk zijn de andere recepten ook zo'n succes.

De review in het blad Brouw is een leuk stukje geworden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie