Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen: Marco  (gelezen 543 keer)

Offline Marco Aal

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Alles komt met tijd en temperatuur
Even voorstellen: Marco
« Gepost op: 13-02-2018 17:10 u »
Hallo

Ik ben Marco Aal, 41jaar en woon in het hoge noorden vlak aan de Eems, ben vorig jaar
een beetje geÔnfecteerd door het bier brouwen door een bezoek aan Heineken exprerience
en toen op het web naar de mogelijk gezocht om t thuis haalbaar te brouwen.
Momenteel kloon ik veel van BREWDOG vind ik zelf erg lekker, maar andere bieren komen ook nog
aan beurt.
verder ben ik ook hop gaan verbouwen was afgelopen jaar een succes dus dit jaar uitbreiden
naar 10 plantensoorten.

Gr Marco

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Arjendv

• Junior lid
  • **
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 13-02-2018 21:19 u »
Hoi Marco,

Leuk man, je pakt het meteen uitgebreid aan. Lijkt me ook leuk om hop te gaan verbouwen.
Ik ben me wat aan het oriŽnteren en wil kijken of ik dit voorjaar mijn eerste pogingen kan laten slagen.

Uiteraard ook benieuwd naar jouw brouwsels.

Offline Marco Aal

• Boven 10 berichten
  • *
  • Alles komt met tijd en temperatuur
Re: Even voorstellen: Marco
« Reactie #2 Gepost op: 14-02-2018 16:15 u »
Hoi arjen,

Ik zeg gewoon doen de verslaving komt vanzelf

Gr Marco

Tags: