Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1804 keer)

Offline Joshua

• Vol lid
  • Land: fr
  • Ware Jacob
Even voorstellen
« Gepost op: 10-01-2006 12:56 u »
Hoi allemaal,

Ik ben dus nieuw op dit forrum en wilde me even voorstellen.

Ben al enige jaren liefhebber van Belgische bieren en via een collega kwam ik in contact met een amateur bierbrouw verening in Hoofddorp "t wort wat". Ik heb een cursus gevolgd en mijn eerste bier gebrouwen.

Nu ben ik druk doende mijn spullen bij elkaar te zoeken cq regelen om een eigen installatie te gaan bouwen en natuurlijk veel te gaan brouwen.

Ik hoop hier veel goede tips te vinden en uiteindelijk een perfect bier te kunnen brouwen.

Maar nu eerst op zoek naar spullen voor mijn eigen brouw installatie.

Groeten Joshua

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Adrie

• Super lid
  • Land: nl
  • Wie zijn bier eert, kiest voor vloeibaar
    • Brouwerij Het Witte Paard
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 10-01-2006 12:57 u »
Beste Joshua,

Welkom op dit forum! Reken maar dat je hier een hoop tips, truuks en recepten kunt vinden en als je mazzel hebt ook nog een brouwinstallatie (zie het onderdeel Prikbord). Laat ons vooral weten hoe je eerste brouwperikelen verlopen.

Tags: