Nieuwe brouwwinkel in Brabant

Gestart door Hoppenbrouwers, 08-02-2018 11:16 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brouwers

Citaat van: CeesM op 31-03-2018  13:13 uIs nu zelfs € 139,-- duurder dan in Almere. De 7 Gal is € 90,-- duurder, dus maar eentje in Almere bestellen.
De reden is heel simpel, Brouwmarkt is de importeur van SS brewtech. Unibrew koopt het spul dus bij brouwaumarkt. Maar dit topic gaat niet over prijzen vergelijken of wie de betere of goedkopere winkel heeft, maar het feit dat we in zuid oost Brabant nu binnenkort ook naar de winkel kunnen ipv alles online te moeten doen

Hay

Precies helemaal mee eens.
Er is een zeurdraadje, zet het daar maar neer.

CeesM

Citaat van: Brouwers op 31-03-2018  14:11 uDe reden is heel simpel, Brouwmarkt is de importeur van SS brewtech. Unibrew koopt het spul dus bij brouwaumarkt. Maar dit topic gaat niet over prijzen vergelijken of wie de betere of goedkopere winkel heeft, maar het feit dat we in zuid oost Brabant nu binnenkort ook naar de winkel kunnen ipv alles online te moeten doen
In dat geval wens ik Unibrew veel succes en hoop ik voor ze dat daar veel mensen wonen zonder internet. ;)

Neetje

Citaat van: CeesM op 31-03-2018  18:24 uIn dat geval wens ik Unibrew veel succes en hoop ik voor ze dat daar veel mensen wonen zonder internet. ;)

Sommige dingen zijn misschien duurder, andere dingen goedkoper.
Gezien op internet  ;) ;)

Hay

Citaat van: CeesM op 31-03-2018  18:24 uIn dat geval wens ik Unibrew veel succes en hoop ik voor ze dat daar veel mensen wonen zonder internet. ;)

Dan heb je het niet begrepen, wat Brouwers bedoeld dat het niet in dit draadje thuis hoort.
Verder denk ik dat het niet belangrijk is of mensen internet hebben maar of ze wel of niet kortzichtig zijn.
Het gaat niet om prijs alleen maar om bereikbaarheid, kwaliteit, kennis en en vooral service.

rlandzaat

Het verbaast me eerlijk gezegd, dat een post, die ik al geruime tijd geleden heb geplaatst, nu plotseling zoveel commotie teweeg brengt. Ok, gepost in het verkeerde draadje, excuus.
 

CeesM

Citaat van: rlandzaat op 01-04-2018  00:16 uHet verbaast me eerlijk gezegd, dat een post, die ik al geruime tijd geleden heb geplaatst, nu plotseling zoveel commotie teweeg brengt. Ok, gepost in het verkeerde draadje, excuus.
Nee. Sorry, mijn fout. Ik had niet moeten reageren. :-[

HuygenMeester

Citaat van: HuygenMeester op 31-03-2018  13:00 uIn de winkel in Jubbega hoorde ik dat dat nog spannend gaat worden  :-\
 :degroeten:
Huygenmeester
Was vandaag in Beek en Donk en trof daar Berry Hiemstra. Druk bezig maar gaf me een rondleiding door de megazaak.
Ziet er prima uit  :brouwen: :groots:
Was zelfs de eerste klant door een zak kroondoppen te kopen. Hoopt as. zaterdag open te gaan.

 :degroeten:
Huygenmeester




RobPh

Weet iemand het adres van de nieuwe winkel? Als de winkel vandaag open gaat ga ik misschien wel even langs.

Ik vind het apart dat er nergens een aankondiging van opening of iets dergelijks is te vinden.

Eric v B

Citaat van: RobPh op 07-04-2018  09:42 uWeet iemand het adres van de nieuwe winkel? Als de winkel vandaag open gaat ga ik misschien wel even langs.

Ik vind het apart dat er nergens een aankondiging van opening of iets dergelijks is te vinden.
Staat een (flink) aantal posts hiervoor...

Het adres in Beek en Donk
Unibrew Zuid-Nederland
Beekerheide 15A
5741 HB Beek en Donk

DenMaarten

Iemand al iets vernomen over de openingsdatum?

Ferry1978

De openingstijden staan al op de website van vd kooy.

DenMaarten

Citaat van: Ferry1978 op 12-04-2018  23:42 uDe openingstijden staan al op de website van vd kooy.


Ik zie het nu ook inderdaad, kopie van de site:

U bent van harte welkom in onze gloednieuwe winkel in Beek en Donk!
We zijn hier druk aan het opbouwen, daarom is nog niet alles op voorraad.

Openingstijden
Dinsdag t/m vrijdag: 10.00-18.00 uur
Zaterdag: 10.00-17.00 uur
Op zondag en maandag zijn wij gesloten.
Buiten deze tijden kunt u ook, na het maken van een afspraak, bij ons terecht. Bel gerust!


Eskil

Citaat van: DenMaarten op 13-04-2018  08:27 uIk zie het nu ook inderdaad, kopie van de site:

U bent van harte welkom in onze gloednieuwe winkel in Beek en Donk!
We zijn hier druk aan het opbouwen, daarom is nog niet alles op voorraad.



Openingstijden
Dinsdag t/m vrijdag: 10.00-18.00 uur
Zaterdag: 10.00-17.00 uur
Op zondag en maandag zijn wij gesloten.
Buiten deze tijden kunt u ook, na het maken van een afspraak, bij ons terecht. Bel gerust!



Ben al langs geweest, wordt een fijne grote winkel ideaal gelegen, voor mij althans.

RobPh

Vandaag even langs geweest, natuurlijk meer meegenomen dan waar ik voor kwam. Een mooie grote winkel, ziet er goed uit. Hij hoopt aan het einde van de maand alles op voorraad te hebben

Jeroen76

Citaat van: Hoppenbrouwers op 08-02-2018  11:16 uKon er hier op het forum nog niets over vinden maar binnenkort gaat er een nieuwe brouwwinkel open in Nederland. Unibrew zuid Nederland (vd Kooy) opent zijn deuren in het Brabantse Beek en Donk. De winkel is ruim opgezet en heeft een grote voorraad. Toch wel handig aangezien er in het zuiden nog niet echt heel grote winkels zaten met een ruim aanbod.
Tip dus. :brouwen:
Heeey dat is in mijn dorp. Fijn!

ramon86

Ik ben er vorige week geweest om wat spullen te halen. De voorraad viel me niet tegen :) Normaal gesproken ga ik even de grens over naar Brouwland, maar dit is toch weer een stuk dichterbij.

Jeroen76

Toch even een update...

Wat ontzettend handig om deze winkel binnen een paar minuten binnen te kunnen lopen en meestal met wat meer dan gepland naar huis.

Ondertussen is vrijwel alles op voorraad en word je hartelijk ontvangen en is er altijd tijd voor vragen en heb ik prima adviezen mogen ontvangen.

Kortom,  dolgelukkig met deze winkel!



Gr. Jeroen


ray81

Citaat van: marc0871 op 09-02-2018  20:49 uZoetermeer zou wel heel chill zijn. (Sorry, weet even geen Nederlands woord die de lading zo goed dekt ;D)

De dichtstbijzijnde vanuit Zoetermeer is volgens mij Brouwmaatje. Die zit bij Schiphol. Ben er zelf overigens nog niet geweest, maar dat gaat nog wel komen...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.