Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Nieuwe brouwwinkel in Brabant  (gelezen 14544 keer)

Offline Hoppenbrouwers

• Peels Bierbrouwersgilde
  • Super lid
  • Land: nl
  • Übung macht den Meister
Nieuwe brouwwinkel in Brabant
« Gepost op: 08-02-2018 11:16 u »
Kon er hier op het forum nog niets over vinden maar binnenkort gaat er een nieuwe brouwwinkel open in Nederland. Unibrew zuid Nederland (vd Kooy) opent zijn deuren in het Brabantse Beek en Donk. De winkel is ruim opgezet en heeft een grote voorraad. Toch wel handig aangezien er in het zuiden nog niet echt heel grote winkels zaten met een ruim aanbod.
Tip dus. :brouwen:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Winne2

• Vol lid
  • Ik brouw, dus ik leef.....
Re: Nieuwe brouwwinkel in Brabant
« Reactie #1 Gepost op: 08-02-2018 11:34 u »
Dat zou inderdaad super zijn. Ben benieuwd, inderdaad nog nergens iets te vinden. Inside information??

Offline Hay

• Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
« Reactie #2 Gepost op: 08-02-2018 11:39 u »
Leuk. Weet je ook al wanneer en zo?

Offline Hoppenbrouwers

• Super lid
« Reactie #3 Gepost op: 08-02-2018 12:17 u »
Doel is eind deze maand al. Er moet alleen nog veel gebeuren dus de vraag of dat precies gehaald gaat worden blijft. Maar de ambitie is er zeker en het zal niet lang meer duren.
Was er eergisteren even en er stonden twee vrachtwagenladingen Weyermann en Dingemans mout. Leek net alsof er niets binnen stond (om de orde grote even aan te geven).

Erick

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 08-02-2018 12:54 u »
Zie ook:
Kijk hier maar eens, hun nieuwe website ziet er goed uit.
https://www.unibrew.nl/

Offline Haagse Wouter

• Super lid
  • Ooievaars zijn best wel mooi
« Reactie #5 Gepost op: 08-02-2018 12:55 u »
Je begint je wel af te vragen of de brouwwinkels expres de randstad vermeiden :p.
Ik vind Dordrecht of Zoetermeer wel een mooie locatie.

Offline floris68

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 08-02-2018 13:13 u »
Helemaal mee eens, voor ons Hagenezen een heel eind rijden altijd!

Offline rlandzaat

• Vol lid
« Reactie #7 Gepost op: 08-02-2018 14:38 u »
Mijn brouwmaat en ik willen een CCT van 53 liter van SS BrewTech aanschaffen. Deze blijkt 90 euro duurder bij Unibrew dan bij de grote concullega uit Almere. Nu heb ik niet de hele site van Unibrew doorgenomen, maar het is wel mijn algemene indruk, dat ze aan de dure kant zijn (je kunt natuurlijk ook zeggen, dat Brouwmarkt in de regel goedkoper is  ;)).

Offline Hay

• Super lid
« Reactie #8 Gepost op: 08-02-2018 15:01 u »
Is die conclusie alleen op basis van dat ene produkt anders vind ik je conclusie een beetje voorbarig.

Offline haicoterbeek

• -
  • Super lid
  • Brouwerij “Ram”
« Reactie #9 Gepost op: 08-02-2018 16:48 u »
Goed initiatief!

Offline Don Emilio

• Junior lid
  • **
« Reactie #10 Gepost op: 08-02-2018 17:06 u »
Ok heel goed - perfect, maar ik wil van Kooy niet ondermijnen. Het is ook een goede toeleverancier.
Echter in Leende ( bij Eindhoven) zit Turbogist.nl (kijk op hun web site en wat er niet op staat even bellen)
En die heeft alles op bestelling wat ook Brouwland.com in België verkoopt (heeft wel het grootste / assortiment in West Europa, denk ik zowel voor Bier- Wijn- en Gedistilleerd ). En let op er zit verschil in prijzen (zelfs voordeel) i.v.m. verrekening van BTW.
Ook apparatuur/ machines voor een wat meer ligt, tegen een professionele brouwer (randje hobby / commercieel )
Zij zijn nl een weder verkoper van hun.
Dus als je daar in de buurt woont zeer gemakkelijk. (Ook om het daar op te halen.) Het is maar een tip!

Offline Henielma

• Super lid
  • Eerste glas eigen bier!
    • Henielma
« Reactie #11 Gepost op: 08-02-2018 19:48 u »
Doel is eind deze maand al. Er moet alleen nog veel gebeuren dus de vraag of dat precies gehaald gaat worden blijft. Maar de ambitie is er zeker en het zal niet lang meer duren.
Was er eergisteren even en er stonden twee vrachtwagenladingen Weyermann en Dingemans mout. Leek net alsof er niets binnen stond (om de orde grote even aan te geven).

Ik ben er blij mee. Kom regelmatig door Beek en Donk dus dat gaat me verzendkosten schelen.

Offline RobW

• Vol lid
  • Land: 00
« Reactie #12 Gepost op: 08-02-2018 23:00 u »
Ok heel goed - perfect, maar ik wil van Kooy niet ondermijnen. Het is ook een goede toeleverancier.
Echter in Leende ( bij Eindhoven) zit Turbogist.nl (kijk op hun web site en wat er niet op staat even bellen)
En die heeft alles op bestelling wat ook Brouwland.com in België verkoopt (heeft wel het grootste / assortiment in West Europa, denk ik zowel voor Bier- Wijn- en Gedistilleerd ). En let op er zit verschil in prijzen (zelfs voordeel) i.v.m. verrekening van BTW.
Ook apparatuur/ machines voor een wat meer ligt, tegen een professionele brouwer (randje hobby / commercieel )
Zij zijn nl een weder verkoper van hun.
Dus als je daar in de buurt woont zeer gemakkelijk. (ook om het daar op te halen)Het is maar een tip !!!!!

Zo'n herverdeler van Brouwland zat er vroeger ook in Katwijk. Was daar niet kapot van. Inderdaad maar één keer in de week nieuwe voorraad en als het er dan weer eens niet bijzat kon je nog een week wachten. In die tijd zat van Gelder nog in Amsterdam wat ook niet echt handig was.

Eigenlijk zijn we best wel verwend onderhand met al die ruim gesorteerde webwinkels.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #13 Gepost op: 08-02-2018 23:46 u »
Eigenlijk zijn we best wel verwend onderhand met al die ruim gesorteerde webwinkels.

Precies. Er is online veel te koop. De verzendkosten zijn meestal niet te hoog. Daar kun je meestal niet voor rijden. Het bezoeken van een winkel kost ook de nodige tijd. Bij een webwinkel wordt alles keurig thuisbezorgd of afgegeven op een plek in de buurt waar je je spullen kunt ophalen wanneer jou het uitkomt

Neemt niet weg dat een een fysieke winkel lopen ook wat heeft. Meestal kom ik echter met meer spullen naar buiten dan ik vooraf gedacht had. En ik denk dat ik niet de enige ben...

Ik zal zeker eens gaan kijken in Beek en Donk, ondanks dat dit ook voor mij niet naast de deur is.

Offline muldereric

• Vol lid
  • Het moet wel een hobby blijven :)
« Reactie #14 Gepost op: 09-02-2018 00:26 u »
Precies. Er is online veel te koop. De verzendkosten zijn meestal niet te hoog. Daar kun je meestal niet voor rijden. Het bezoeken van een winkel kost ook de nodige tijd. Bij een webwinkel wordt alles keurig thuisbezorgd of afgegeven op een plek in de buurt waar je je spullen kunt ophalen wanneer jou het uitkomt

Neemt niet weg dat een een fysieke winkel lopen ook wat heeft. Meestal kom ik echter met meer spullen naar buiten dan ik vooraf gedacht had. En ik denk dat ik niet de enige ben...

Ik zal zeker eens gaan kijken in Beek en Donk, ondanks dat dit ook voor mij niet naast de deur is.
Ik dacht al dat ik de enige was die met meer naar huis kwam dan datgene wat er op de boodschappenlijst stond

Offline Erwin Warners

• Vol lid
  • De beste wijn is nog steeds geen bier
« Reactie #15 Gepost op: 09-02-2018 10:13 u »
Mijn brouwmaat en ik willen een CCT van 53 liter van SS BrewTech aanschaffen. Deze blijkt 90 euro duurder bij Unibrew dan bij de grote concullega uit Almere. Nu heb ik niet de hele site van Unibrew doorgenomen, maar het is wel mijn algemene indruk, dat ze aan de dure kant zijn (je kunt natuurlijk ook zeggen, dat Brouwmarkt in de regel goedkoper is  ;)).

Ben het deels met je eens, maar je moet wel opletten want de inhoud van verpakkingen hop zijn anders 125 g i.p.v. 100 g om maar een voorbeeld te noemen.
Ik koop regelmatig bij Brouwmarkt maar ook bij Van der Kooy en vergelijken loont.

Offline Jaap W

• Vol lid
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
« Reactie #16 Gepost op: 09-02-2018 10:39 u »
Ik hoop dat die nieuwe winkel van van der Kooy in Beek en Donk niet einde betekent voor de winkel in Jubbega, want dan zijn wij hobbybrouwers in het noorden de sigaar.
Ik vind het namelijk wel mooi om af en toe mijn spullen zelf op te halen bij Van der Kooy en even door de winkel te struinen en ook ik loop dan regelmatig met meer naar buiten dan op het lijstje stond.  :weetniet: :biersmile: :proost:

Offline Erwin Warners

• Vol lid
  • De beste wijn is nog steeds geen bier
« Reactie #17 Gepost op: 09-02-2018 10:44 u »
Ik hoop dat die nieuwe winkel van van der Kooy in Beek en Donk niet einde betekent voor de winkel in Jubbega, want dan zijn wij hobbybrouwers in het noorden de sigaar.
Ik vind het namelijk wel mooi om af en toe mijn spullen zelf op te halen bij Van der Kooy en even door de winkel te struinen en ook ik loop dan regelmatig met meer naar buiten dan op het lijstje stond.  :weetniet: :biersmile: :proost:

Dat hoop ik ook van niet even zelf struinen blijft altijd leuk. En er is niet zo heel veel in het Noorden.

Offline WouterD

• Junior lid
  • **
  • Land: 00
« Reactie #18 Gepost op: 09-02-2018 11:23 u »
Je begint je wel af te vragen of de brouwwinkels expres de randstad vermeiden :p.

Inderdaad, is er een Brouwwinkel in de omgeving Den Haag, Rotterdam of Dordrecht te vinden (al dan niet een kleintje??)

Offline Hay

• Super lid
« Reactie #19 Gepost op: 09-02-2018 12:23 u »
Ik bestel zelf ook bijna alles bij een herverdeler van Brouwland(wlbs) hier in de buurt en ben daar super tevreden over.
Maar af en toe is het gewoon leuk om een fysieke winkel te bezoeken en ff rond te kijken.

Offline ForBeerLovers

• Boven 10 berichten
  • *
  • abdij bieren en whisky's , that's DAMN good
    • vdh-meat
« Reactie #20 Gepost op: 09-02-2018 15:43 u »
Het adres in Beek en Donk
Unibrew Zuid-Nederland
Beekerheide 15A
5741 HB Beek en Donk

Offline beermenke

• Super lid
  • Brouwerij De Sjravelaer
« Reactie #21 Gepost op: 09-02-2018 18:32 u »
Is die winkel al open of wanneer gaat ie open? Wordt ie ook ergens gepromoot. Ik verwacht bij opening toch wat activiteit op gebied van reclame.

Offline De WindMoaker

• Boven 10 berichten
  • *
  • Brouwerij D'n Denker
« Reactie #22 Gepost op: 09-02-2018 19:05 u »
Bij Fontys TNW Eindhoven werken we samen met van der Kooy. De service is super.
Unibrew Zuid-Nederland stuurt aan op een bierbeleving in Beek en Donk.

Offline Ronny

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #23 Gepost op: 09-02-2018 19:15 u »
Erg mooi dat er 1 in de buurt komt te zitten.
Vooral ideaal als je vlug wat nodig hebt. Ik hoop dat het aanbod fors wordt.

Offline marc0871

• Senior lid
  • ik heb alleen een drankprobleem als de drank op is
« Reactie #24 Gepost op: 09-02-2018 20:49 u »

Zoetermeer zou wel heel chill zijn. (Sorry, weet even geen Nederlands word die de lading zo goed dekt ;D)

Offline Eskil

• Vol lid
  • G.H.B Genooier Hoes Brouwerie
    • Genooier Hoes Brouwerie
« Reactie #25 Gepost op: 09-02-2018 22:05 u »
Ha, onder de rook van Bavaria, je kunt er de mouterij ruiken. Makkelijk ik kom er minstens eens per week langs. :proost:
Vastelaovend allemaal !

Offline Knobby

• Super lid
  • IBU-lid
« Reactie #26 Gepost op: 10-02-2018 03:32 u »
Is die conclusie alleen op basis van dat ene produkt anders vind ik je conclusie een beetje voorbarig.
Elk product dat ik recent gekocht heb en waarvan ik de prijs kon herinneren, was op de unibrew site duurder. Soms wel meer dan 20%.
Wel mooi dat ze yeastbay gisten aanbieden. Daar zitten een aantal interessante tussen.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #27 Gepost op: 10-02-2018 12:14 u »
Zoetermeer zou wel heel chill zijn. (Sorry, weet even geen Nederlands word die de lading zo goed dekt ;D)

chill = keigoed
word = woord  ;)

Offline William

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Super lid
  • kloek, kloek, kloek en gezondheid!
    • Kloekus
« Reactie #28 Gepost op: 10-02-2018 12:19 u »
chill = keigoed

In de context van een brabantse winkel kan ik keigoed nog accepteren, in elke andere provincie zie ik dat anders.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #29 Gepost op: 10-02-2018 12:22 u »
Daar wordt het "vet koel"  ;D

Offline HuygenMeester

• Senior lid
    • HuygenMeester
« Reactie #30 Gepost op: 10-02-2018 14:22 u »
Berry woont niet ver van Lieshout. Nu rijdt hij naar Jubbega (locatie blijft overigens bestaan) straks zit hij dichter bij huis.
Het is een enorme opp. En hij is er blij mee maar het kost hem ook veel energie. Vooral van afspraken die niet worden nagekomen.
Verder denk ik, om op je vraag terug te komen, dat er nogal een verschil is in euro's ten aanzien van de evt. huur van een loods en/of koop van industriegrond in het westen t.o.v. het oosten zuiden en noorden.
 :degroeten:
Huygenmeester

Offline HuygenMeester

• Senior lid
    • HuygenMeester
« Reactie #31 Gepost op: 10-02-2018 14:27 u »
Kijk je wel eens bij Van der Kooy op de site. Mijn ervaring is al 20 jaar dat ze uiteindelijk goedkoper zijn. Maar ja de bloemkool bij super Deen is soms ook duurder dan bij AH.  ;)
Huygenmeester

Offline rlandzaat

• Vol lid
« Reactie #32 Gepost op: 10-02-2018 20:10 u »
Nee,  voor ik iets aanschaf vergelijk ik de prijzen van de mij bekende leveranciers. Dan is het toch Brouwmarkt, die meestal de voordeligste is.

Alles goed en wel, op dit moment heb ik een after-sales probleem met Brouwmarkt. Vooralsnog is dit niet de plaats om dit hier te bespreken, maar goedkoop lijkt nu toch duurkoop te zijn.

Offline Sjoerd

• Senior lid
« Reactie #33 Gepost op: 12-02-2018 22:48 u »
Goed te horen, ga er zeker een keer naartoe

Offline Willy-en-co

• Junior lid
  • **
« Reactie #34 Gepost op: 13-02-2018 10:53 u »
Je begint je wel af te vragen of de brouwwinkels expres de Randstad vermeiden :p.

Helemaal eens in de Randstad zit niks. Woon zelf in Zoetermeer maar met deze nieuwe winkel is Brouwmarkt nog steeds dichterbij.

Natuurlijk is alles online te koop maar vaak ga ik naar de winkel want dat kijk toch lekkerder. Maar ben de afgelopen twee keer beetje teleur gesteld teruggekomen want de winkel was aardig leeg. En als je het vraagt is het dat alles zo hard gaat. Dan denk ik op mijn beurt weer. Bestel dan meer.

Offline Underdike

• Super lid
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
« Reactie #35 Gepost op: 13-02-2018 18:21 u »
Onder de rook van Schiphol, in Boesingheliede, zit Brouwmaatje... niet alleen webwinkel, maar ook gewoon een winkel met ruime openingstijden en een goed assortiment 👍

PS, ik heb geen relatie met de beste man... ik winkel normaal gesproken in Almere, maar gebruik aan en af ook Brouwmaatje als ik in de buurt ben.

Offline Brouwerij Hulzebos

• Senior lid
  • Veldrijder en dwarse BIAB brouwer.
« Reactie #36 Gepost op: 13-02-2018 19:12 u »
Ik hoop dat die nieuwe winkel van van der Kooy in Beek en Donk niet einde betekent voor de winkel in Jubbega, want dan zijn wij hobbybrouwers in het noorden de sigaar
Helemaal mijn idee.
Vroeger haalde ik mijn spullen bij Van Rein, was net iets dichterbij.

Offline eahdn

• Boven 10 berichten
  • *
  • Wees gerust rond, maar blijf gezond! Proost!
« Reactie #37 Gepost op: 16-02-2018 15:40 u »
Ik ben hier erg content mee. Hoewel Unibrew in het algemeen iets duurder is dan Brouwmarkt, compenseer ik nu door vooral snelheid en besparing verzendkosten. Orderprocessing bij Brouwmarkt is soms erg traag.

Overigens is direct shoppen erg idieaal wanneer je maar een product nodig heb. Turbogist in Leende is vreselijk. Duurde veel te lang voordat je een product op kan halen.

Offline RobPh

• Junior lid
  • **
« Reactie #38 Gepost op: 16-02-2018 18:41 u »
Altijd erg tevreden met UniBrew. Ben erg benieuwd wanneer de winkel opengaat. Kan er verder niets van terugvinden.

Offline Hay

• Super lid
« Reactie #39 Gepost op: 05-03-2018 11:48 u »
Is er al nieuws over een openingsdatum?

Offline beermenke

• Super lid
« Reactie #40 Gepost op: 05-03-2018 12:54 u »
Neen ik heb gemaild maar zijn druk bezig maar konden geen datum aangeven.
Gewoon afwachten dus.

Offline Pieter1954

• Vol lid
  • Jullie zijn mijn informatiebron
« Reactie #41 Gepost op: 16-03-2018 17:42 u »
Nog steeds niets bekend?
Ik ben volgend weekend bij onze dochter in Son en Breugel en het zou wel leuk zijn om dan een bezoekje te kunnen brengen.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #42 Gepost op: 17-03-2018 17:01 u »
Nog steeds niets bekend?
Ik ben volgend weekend bij onze dochter in Son en Breugel en het zou wel leuk zijn om dan een bezoekje te kunnen brengen.

Ik had vorige week contact met Berry Hiemstra, de man achter de winkel. Men is heel druk bezig, Ik heb niet aan hem gevraagd wanneer ze open gaan, maar dat zal niet zo lang duren. Je zou naar Van der Kooij Jubbenga kunnen bellen om te vragen of zij een concrete datum weten. Ook die zaak is van Berrie.

Offline beermenke

• Super lid
« Reactie #43 Gepost op: 17-03-2018 21:27 u »
Ik had vorige week contact met Berry Hiemstra, de man achter de winkel. Men is heel druk bezig, Ik heb niet aan hem gevraagd wanneer ze open gaan, maar dat zal niet zo lang duren. Je zou naar Van der Kooij Jubbenga kunnen bellen om te vragen of zij een concrete datum weten. Ook die zaak is van Berrie.
Ik heb enkele weken terug contact gehad maar waren druk doende maar konden nog geen richtdatum geven.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #44 Gepost op: 17-03-2018 21:42 u »
Ik heb enkele weken terug contact gehad maar waren druk doende maar konden nog geen richtdatum geven.

Mogelijk kan dit nu wel. Vandaar mij advies om nog eens te informeren.

Offline Hoppenbrouwers

• Super lid
« Reactie #45 Gepost op: 18-03-2018 11:20 u »
Ik kom dagelijks bij/naast de winkel en heb regelmatig contact met Berry. Zal het hier posten wanneer hij open gaat of wanneer er met zekerheid een datum bekend is. Scheelt jullie een hoop telefoontjes (en hem hetzelfde verhaal vertellen). ;)

Offline Winne2

• Vol lid
  • Ik brouw, dus ik leef.....
« Reactie #46 Gepost op: 18-03-2018 15:25 u »
Ik kom dagelijks bij/naast de winkel en heb regelmatig contact met Berry. Zal het hier posten wanneer hij open gaat of wanneer er met zekerheid een datum bekend is. Scheelt jullie een hoop telefoontjes (en hem hetzelfde verhaal vertellen). ;)

TOP! Ik wacht met smacht... :proost:

Offline rlandzaat

• Vol lid
« Reactie #47 Gepost op: 31-03-2018 10:45 u »
Van een leverancier in mouten hoorde ik, dat ze komende week open gaan.

Offline HuygenMeester

• Senior lid
    • HuygenMeester
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2018 13:00 u »
Van een leverancier in mouten hoorde ik, dat ze komende week open gaan.
In de winkel in Jubbega hoorde ik dat dat nog spannend gaat worden  :-\
Huygenmeester

Offline CeesM

• Super lid
  • Niet mouwen, lekker brouwen.
« Reactie #49 Gepost op: 31-03-2018 13:13 u »
Is nu zelfs € 139,-- duurder dan in Almere. De 7 Gal is € 90,-- duurder, dus maar eentje in Almere bestellen.

Offline Brouwers

• Super lid
« Reactie #50 Gepost op: 31-03-2018 14:11 u »
Is nu zelfs € 139,-- duurder dan in Almere. De 7 Gal is € 90,-- duurder, dus maar eentje in Almere bestellen.
De reden is heel simpel, Brouwmarkt is de importeur van SS brewtech. Unibrew koopt het spul dus bij brouwaumarkt. Maar dit topic gaat niet over prijzen vergelijken of wie de betere of goedkopere winkel heeft, maar het feit dat we in zuid oost Brabant nu binnenkort ook naar de winkel kunnen ipv alles online te moeten doen

Offline Hay

• Super lid
« Reactie #51 Gepost op: 31-03-2018 14:32 u »
Precies helemaal mee eens.
Er is een zeurdraadje, zet het daar maar neer.

Offline CeesM

• Super lid
« Reactie #52 Gepost op: 31-03-2018 18:24 u »
De reden is heel simpel, Brouwmarkt is de importeur van SS brewtech. Unibrew koopt het spul dus bij brouwaumarkt. Maar dit topic gaat niet over prijzen vergelijken of wie de betere of goedkopere winkel heeft, maar het feit dat we in zuid oost Brabant nu binnenkort ook naar de winkel kunnen ipv alles online te moeten doen
In dat geval wens ik Unibrew veel succes en hoop ik voor ze dat daar veel mensen wonen zonder internet. ;)

Offline Neetje

• Super lid
  • De elektrische brouwer
« Reactie #53 Gepost op: 31-03-2018 18:30 u »
In dat geval wens ik Unibrew veel succes en hoop ik voor ze dat daar veel mensen wonen zonder internet. ;)

Sommige dingen zijn misschien duurder, andere dingen goedkoper.
Gezien op internet  ;) ;)

Offline Hay

• Super lid
« Reactie #54 Gepost op: 31-03-2018 21:38 u »

Dan heb je het niet begrepen, wat Brouwers bedoeld dat het niet in dit draadje thuis hoort.
Verder denk ik dat het niet belangrijk is of mensen internet hebben maar of ze wel of niet kortzichtig zijn.
Het gaat niet om prijs alleen maar om bereikbaarheid, kwaliteit, kennis en en vooral service.

Offline rlandzaat

• Vol lid
« Reactie #55 Gepost op: 01-04-2018 00:16 u »
Het verbaast me eerlijk gezegd, dat een post, die ik al geruime tijd geleden heb geplaatst, nu plotseling zoveel commotie teweeg brengt. Ok, gepost in het verkeerde draadje, excuus.

Offline CeesM

• Super lid
« Reactie #56 Gepost op: 01-04-2018 12:30 u »
Het verbaast me eerlijk gezegd, dat een post, die ik al geruime tijd geleden heb geplaatst, nu plotseling zoveel commotie teweeg brengt. Ok, gepost in het verkeerde draadje, excuus.
Nee. Sorry, mijn fout. Ik had niet moeten reageren. :-[

Offline HuygenMeester

• Senior lid
    • HuygenMeester
« Reactie #57 Gepost op: 04-04-2018 17:53 u »
In de winkel in Jubbega hoorde ik dat dat nog spannend gaat worden  :-\
Huygenmeester
Was vandaag in Beek en Donk en trof daar Berry Hiemstra. Druk bezig maar gaf me een rondleiding door de megazaak.
Ziet er prima uit  :brouwen: :groots:
Was zelfs de eerste klant door een zak kroondoppen te kopen. Hoopt as. zaterdag open te gaan.

Huygenmeester

Offline RobPh

• Junior lid
  • **
« Reactie #58 Gepost op: 07-04-2018 09:42 u »
Weet iemand het adres van de nieuwe winkel? Als de winkel vandaag open gaat ga ik misschien wel even langs.

Ik vind het apart dat er nergens een aankondiging van opening of iets dergelijks is te vinden.

Offline Eric v B

• Super lid
  • Et hätt noch emmer joot jejange.
« Reactie #59 Gepost op: 07-04-2018 09:59 u »
Weet iemand het adres van de nieuwe winkel? Als de winkel vandaag open gaat ga ik misschien wel even langs.

Ik vind het apart dat er nergens een aankondiging van opening of iets dergelijks is te vinden.
Staat een (flink) aantal posts hiervoor...

Het adres in Beek en Donk
Unibrew Zuid-Nederland
Beekerheide 15A
5741 HB Beek en Donk

Offline DenMaarten

• De Roerstok
  • Senior lid
« Reactie #60 Gepost op: 12-04-2018 18:53 u »
Iemand al iets vernomen over de openingsdatum?

Offline Ferry1978

• Boven 10 berichten
  • *
« Reactie #61 Gepost op: 12-04-2018 23:42 u »
De openingstijden staan al op de website van vd kooy.

Offline DenMaarten

• De Roerstok
  • Senior lid
« Reactie #62 Gepost op: 13-04-2018 08:27 u »
De openingstijden staan al op de website van vd kooy.

Ik zie het nu ook inderdaad, kopie van de site:

U bent van harte welkom in onze gloednieuwe winkel in Beek en Donk!
We zijn hier druk aan het opbouwen, daarom is nog niet alles op voorraad.

Openingstijden
Dinsdag t/m vrijdag: 10.00-18.00 uur
Zaterdag: 10.00-17.00 uur
Op zondag en maandag zijn wij gesloten.
Buiten deze tijden kunt u ook, na het maken van een afspraak, bij ons terecht. Bel gerust!

Offline Eskil

• Vol lid
  • G.H.B Genooier Hoes Brouwerie
    • Genooier Hoes Brouwerie
« Reactie #63 Gepost op: 13-04-2018 22:34 u »

Ik zie het nu ook inderdaad, kopie van de site:

U bent van harte welkom in onze gloednieuwe winkel in Beek en Donk!
We zijn hier druk aan het opbouwen, daarom is nog niet alles op voorraad.

Openingstijden
Dinsdag t/m vrijdag: 10.00-18.00 uur
Zaterdag: 10.00-17.00 uur
Op zondag en maandag zijn wij gesloten.
Buiten deze tijden kunt u ook, na het maken van een afspraak, bij ons terecht. Bel gerust!

Ben al langs geweest, wordt een fijne grote winkel ideaal gelegen, voor mij althans.

Offline RobPh

• Junior lid
  • **
« Reactie #64 Gepost op: 14-04-2018 15:27 u »
Vandaag even langs geweest, natuurlijk meer meegenomen dan waar ik voor kwam. Een mooie grote winkel, ziet er goed uit. Hij hoopt aan het einde van de maand alles op voorraad te hebben

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #65 Gepost op: 26-05-2018 22:32 u »
Kon er hier op het forum nog niets over vinden maar binnenkort gaat er een nieuwe brouwwinkel open in Nederland. Unibrew zuid Nederland (vd Kooy) opent zijn deuren in het Brabantse Beek en Donk. De winkel is ruim opgezet en heeft een grote voorraad. Toch wel handig aangezien er in het zuiden nog niet echt heel grote winkels zaten met een ruim aanbod.
Tip dus. :brouwen:
Heeey dat is in mijn dorp. Fijn!

Offline ramon86

• Boven 10 berichten
  • *
    • FilmCentrum
« Reactie #66 Gepost op: 29-05-2018 16:46 u »
Ik ben er vorige week geweest om wat spullen te halen. De voorraad viel me niet tegen :) Normaal gesproken ga ik even de grens over naar Brouwland, maar dit is toch weer een stuk dichterbij.

Offline Jeroen76

• Senior lid
  • Good beer makes its own friends!
« Reactie #67 Gepost op: 11-04-2019 23:26 u »
Toch even een update...

Wat ontzettend handig om deze winkel binnen een paar minuten binnen te kunnen lopen en meestal met wat meer dan gepland naar huis.

Ondertussen is vrijwel alles op voorraad en word je hartelijk ontvangen en is er altijd tijd voor vragen en heb ik prima adviezen mogen ontvangen.

Kortom,  dolgelukkig met deze winkel!

Gr. Jeroen

Offline ray81

• Vol lid
  • Proost!
« Reactie #68 Gepost op: 11-04-2019 23:33 u »
Zoetermeer zou wel heel chill zijn. (Sorry, weet even geen Nederlands woord die de lading zo goed dekt ;D)

De dichtstbijzijnde vanuit Zoetermeer is volgens mij Brouwmaatje. Die zit bij Schiphol. Ben er zelf overigens nog niet geweest, maar dat gaat nog wel komen...

Tags: