Hobbybrouwen.nl daagt zijn leden uit tot creativiteit - ontwerp een T-shirt

Gestart door Jacques, 05-02-2018 21:30 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeukstaardt

Gaaf deze! Met de tekst 'home brewer' zou ik er zo mee lopen. (ben niet zo van de grote URL's op kleding) of anders (t)huis brouwer?

Mark GA

Nou, vooruit, dan doe ik ook mee...



(als alternatief de tekst aanpassen in HOME BREWER kan...)

Ronnie

Kijk, DIT is nu een degelijk ontwerp!
Ik geef voorkeur aan die linkse, de rechtse: TE groot.

Jacques

Citaat van: William op 13-02-2018  22:24 uIs de inspraak middels de poll bindend of ligt het besluit bij de moderators?

Ik vind meerdere design leuks (maar heb mijn favoriet) zolang hobbybrouwen.nl niet te prominent zichtbaar. De drempel om ook echt iets aan te schaffen is denk ik hoog.

De beheerders kiezen samen met CraftBeerShiirts de ontwerpen voor de poll.
De uitkomst van de poll wordt door de leden bepaald door stemming. Vervolgens zal bekeken worden of er voldoende belangstelling is om het shirt daadwerkelijk in productie te nemen. De prijs die ik beschikbaat heb gesteld zal aan de winnaar van de poll worden uitgekeerd.

bramvandersommen

Citaat van: bramvandersommen op 14-02-2018  08:26 uVERSIE 1



Het was niet de bedoeling van mij een discussie over de taal aan te wakkeren.
Mij maakt het niet uit in welke taal, zou het prima vinden om in het bovenstaande rond te lopen.
Of een variant: "hobbybrouwer" zonder de '.NL' is ook prima 👍🏻

@jacques zit een shirt bij de prijs ook inbegrepen of is het zelf aanschaffen?  :D

RobW

Citaat van: bramvandersommen op 14-02-2018  08:26 uHoi allen,

Leuk zo'n wedstrijd!
Bij deze mijn bijdrage.  :brouwen:

De originele (Hobby Brouwen) gaat mijn voorkeur naar uit.
Omdat sommigen liever niet een soort van URL op het shirt zichtbaar willen hebben heb ik nog een variant gemaakt: Home Brewer.
Deze kan uiteraard ook nog aangepast worden naar hobbybrouwer (vind ik persoonlijk wat knulliger klinken).

Overigens is bij deze ontwerpen direct rekening gehouden met 2 kleuren voor het zeefdrukken in vector formaat (uitsparingen als omlijning).

VERSIE 1




Zou je die ook eens zonder dat "vuurwerk" kunnen laten zien?

bramvandersommen

Citaat van: RobW op 15-02-2018  11:53 uZou je die ook eens zonder dat "vuurwerk" kunnen laten zien?

Zou ik kunnen doen, maar heb momenteel de bronbestanden niet bij de hand. Dat vuurwerk hoort eigenlijk druppels/spatten uit te beelden.

Maar die zijn gemakkelijk weg te denken toch ? ;)

RobW

Citaat van: bramvandersommen op 15-02-2018  12:20 uZou ik kunnen doen, maar heb momenteel de bronbestanden niet bij de hand. Dat vuurwerk hoort eigenlijk druppels/spatten uit te beelden.

Maar die zijn gemakkelijk weg te denken toch ? ;)

Ben een beetje visueel ingesteld, dus dan maar even zo ;-)




RobW


Underdike

Citaat van: RobW op 15-02-2018  14:45 uBen een beetje visueel ingesteld, dus dan maar even zo ;-)


En nou 't waterslot vervangen door dat andere type Y-vormige... en die graantjes weg bij de letters, te vervangen door 2 grote gerst-halmen die als een soort vleugels achter de hop vandaan komen... schuin omhoog dus... dan lijkt het plaatje ineens op een soort Heilig Hart tattoo met tekst-banier er overheen

Mark GA

Citaat van: Ronnie op 14-02-2018  17:57 uKijk, DIT is nu een degelijk ontwerp!
Ik geef voorkeur aan die linkse, de rechtse: TE groot.
Thanks man!

Jacques

Citaat van: bramvandersommen op 15-02-2018  11:09 u@Jacques zit een shirt bij de prijs ook inbegrepen of is het zelf aanschaffen?  :D

Met het bedrag wat je krijgt mag je doen wat je wilt. Maar ik ben niet de beroerste en ik wil er wel een shirt bij doen.

Dugraph

Nog drie aanpassingen gedaan n.a.v. de reacties hier: 1) kleur aangepast 2) steel + kelkblaadjes toegevoegd 3) letters opgeschoond.






Jeukstaardt


JamMasterJustin


KooTjoo

Er zitten een paar goede ontwerpen bij maar ik mis een beetje de humor. Ben zelf helaas niet zo creatief met dit soort dingen, maar wellicht voelt iemand zich geroepen om iets met wat meer humor te maken. Ik vind dit soort shirts vaak leuk.


seed7

Opgeschoond, zonder aanzien des persoons, geheel naar eigen inzicht,

Ingo

William

Citaat van: Jacques op 14-02-2018  23:34 uDe beheerders kiezen samen met CraftBeerShiirts de ontwerpen voor de poll.
De uitkomst van de poll wordt door de leden bepaald door stemming. Vervolgens zal bekeken worden of er voldoende belangstelling is om het shirt daadwerkelijk in productie te nemen. De prijs die ik beschikbaat heb gesteld zal aan de winnaar van de poll worden uitgekeerd.

Duidelijk :duimop:

NaahedetleJ

Citaat van: Dugraph op 16-02-2018  14:30 uNog drie aanpassingen gedaan n.a.v. de reacties hier: 1) kleur aangepast 2) steel + kelkblaadjes toegevoegd 3) letters opgeschoond.





Erg mooi dugraph. Vooral de zwarte! Zou ik zo kopen mits het ook deze wat mooiere hals heeft :)

Wolter

Hier een ruw ontwerp. (Ben geen ontwerper maar is dus een ruw idee ???) Op de achterzijde hoog gecentreerd kan in kleine letters nog 'Hobbybrouwen.nl' worden gezet.


Jacques

Wolter. Je ontwerp is eigenlijk buiten de termijn. Maar we zullen hem nog betrekken bij de de keuze voor de poll.

Omdat het eerste deel van deze wedstrijd is beƫindigd sluit ik dit topic. De beheerders en CraftBeerShirts gaan nu bekijken op welke ontwerpen gestemd kan worden.

Jacques


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.