Hobbybrouwen.nl daagt zijn leden uit tot creativiteit - ontwerp een T-shirt

Gestart door Jacques, 05-02-2018 21:30 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

emiel1


Underdike

Citaat van: Peterrr op 10-02-2018  20:05 uHet eerste leuke ontwerp die ik zou aanschaffen...👍 ( Waterslot)
+1   (Leuk en creatief ontwerp, zou alleen een iets duidelijkere kleur letters gebruiken)

Fermon

Ik ben vandaag ook maar eens aan de slag geweest. De achtergrond (bier) is een raster dit moet volgens mij wel realiseerbaar zijn voor de drukker.
Ik heb gekozen voor 1 druk kleur zodat alle combinatie mogelijk zijn: geel t-shirt met een blauwe druk, groen t-shirt met een witte druk enz...













Arjendv

Over kleur kan je twisten maar ik vind die 2e van Emiel erg goed gevonden!

Fermon

Citaat van: Fermon op 11-02-2018  16:27 uIk ben vandaag ook maar eens aan de slag geweest. De achtergrond (bier) is een raster dit moet volgens mij wel realiseerbaar zijn voor de drukker.
Ik heb gekozen voor 1 druk kleur zodat alle combinatie mogelijk zijn: geel t-shirt met een blauwe druk, groen t-shirt met een witte druk enz...

Of een slogan ipv hobbybrouwen.nl. En dan hobbybrouwen.nl op een andere plaats zoals: op de rand van de mouw, onderop het shirt, onder de print.

diverse slogans:
I AM A HOME BREWER
BORN TO BREW BEER
BREWMASTER
enz..

Nederlandse slogans:
TUIS BROUWER
HOBBYBROUWER
enz..











Mark GA

Ik ben grafisch vormgever en ken forumlid Emiel1 niet maar ik ga niet eens een poging wagen iets leukers en beters te verzinnen dan hij hier heeft gedaan.
Beide ontwerpen zijn van grote klasse en ik zou ze allebei aanschaffen als ze in productie worden genomen.
Emiel1 heeft dit als vectoren opgemaakt dus is het op verschillende kleurenshirts te printen/drukken.

Met alle respect voor andere ideeën die ik voorbij zie komen: die van Emiel1 zijn toch van een ander kaliber.

Tip voor de forumbeheerder: doe allebei de shirts, in verschillende kleuren.
En ik wil 3XL, je bent een bierdrinker of een wijf dus grote maten graag!
 :biersmile:
 

Fermon

Citaat van: Mark Green Anchor op 12-02-2018  11:51 uIk ben grafisch vormgever en ken forumlid Emiel1 niet maar ik ga niet eens een poging wagen iets leukers en beters te verzinnen dan hij hier heeft gedaan.

Dat was mijn eerste gedachte ook, maar ik dacht ik kan het altijd proberen wie niet waagt wie niet wint. ::)

emiel1

Citaat van: Mark Green Anchor op 12-02-2018  11:51 uIk ben grafisch vormgever en ken forumlid Emiel1 niet maar ik ga niet eens een poging wagen iets leukers en beters te verzinnen dan hij hier heeft gedaan.
Beide ontwerpen zijn van grote klasse en ik zou ze allebei aanschaffen als ze in productie worden genomen.
Emiel1 heeft dit als vectoren opgemaakt dus is het op verschillende kleurenshirts te printen/drukken.

Met alle respect voor andere ideeën die ik voorbij zie komen: die van Emiel1 zijn toch van een ander kaliber.

Tip voor de forumbeheerder: doe allebei de shirts, in verschillende kleuren.
En ik wil 3XL, je bent een bierdrinker of een wijf dus grote maten graag!
 :biersmile:

Dankjewel voor dit mooie compliment, daar word ik vrolijk van zo op de maandag  :groots:

Het zijn inderdaad vectoren, dus kleur aanpassen is geen probleem. Op mijn laptop zag deze kleur er goed en niet te schreeuwerig uit, maar zie op een ander scherm inderdaad dat t vrij donker is.

(Ik ben trouwens niet van mening dat anderen zich uit het veld moeten laten slaan. Hoe meer inzendingen hoe beter, uiteindelijk willen we toch allemaal het mooist mogelijke ontwerp en ook mensen met minder technische kennis kunnen hele goede ideeën hebben)

Eric v B

Citaat van: emiel1 op 10-02-2018  14:48 uNog even 2 in elkaar geknutseld  :proost:

Zoals velen voor mij: de complimenten voor deze ontwerpen! Voor de linker (I "love" BEER) zou ik graag meer nadruk op het zelf brouwen zien. Ipv het woord BEER iets van "BREWING BEER" of "HOME BREWING" of "DIY BREWING" waar je voor de Y weer het waterslot kan gebruiken.

Mark GA

Citaat van: Eric v B op 12-02-2018  12:41 uZoals velen voor mij: de complimenten voor deze ontwerpen! Voor de linker (I "love" BEER) zou ik graag meer nadruk op het zelf brouwen zien. Ipv het woord BEER iets van "BREWING BEER" of "HOME BREWING" of "DIY BREWING" waar je voor de Y weer het waterslot kan gebruiken.
Je leest het niet goed: Er staat I Brew Beer

broeder

Citaat van: emiel1 op 10-02-2018  14:48 u

grafisch gezien een hele mooie en ook in zeefdruk goed uit te voeren.
ik ga ervoor.
Mijn buik zal er ook wel in te krijgen zijn.
groet Broeder Willem

emiel1

Aangemoedigd door alle enthousiaste reacties (nogmaals dank allen :) ) heb ik nog even moeite gedaan om t ontwerp wat te finetunen (en een andere kleur voor Underdike). Of misschien wel te verpesten, dat is aan de jury  ;)




Marksbrew

Ik heb Paul van Craftbeershirts deze al eens gemaild, leek me ook wel een leuke. Een wordcloud van de hele Brewdog catalogus in een mooie vorm. Maar daardoor wel in het Engels. Wat hier natuurlijk meestal niet gewaardeerd wordt. Maar wat ik zelf dan wel weer leuker vind op festivals met veel buitenlandse brouwers. Nog een leuke tekst eronder zoals "I brew my own".


Jacques

Citaat van: Mark Green Anchor op 12-02-2018  11:51 uIk ben grafisch vormgever en ken forumlid Emiel1 niet maar ik ga niet eens een poging wagen iets leukers en beters te verzinnen dan hij hier heeft gedaan.
Beide ontwerpen zijn van grote klasse en ik zou ze allebei aanschaffen als ze in productie worden genomen.
Emiel1 heeft dit als vectoren opgemaakt dus is het op verschillende kleurenshirts te printen/drukken.

Met alle respect voor andere ideeën die ik voorbij zie komen: die van Emiel1 zijn toch van een ander kaliber.

Tip voor de forumbeheerder: doe allebei de shirts, in verschillende kleuren.
En ik wil 3XL, je bent een bierdrinker of een wijf dus grote maten graag!
 :biersmile:

Mooi dat je complimenten geeft over de ontwerpen. Maar toch wil ik iedereen aanmoedigen om vooral nog meer ontwerpen in te sturen.

Het is eerlijk gezegd ook niet de bedoeling dat iedereen op de ontwerpen reageert.
Wat dat betreft was het beter geweest als de ontwerpen naar een e-mail adres gezonden waren. Keerzijde daarvan is dat de wedstrijd minder leeft op het forum. Alles heeft zo zijn voors en tegens.

Peterrr

Naar een Email adres?
Zodat maar een paar mensen ze zien?
Terwijl je nu direct ziet wat de leden leuk vinden..
Sorry maar dit volg ik niet, als je niet het eerste ontwerp getoond had, en er een partij had laten maken had je nu met een voorraad gezeten  die niet te slijten was. :D

Grt Peter

Underdike

Citaat van: emiel1 op 12-02-2018  20:13 uAangemoedigd door alle enthousiaste reacties (nogmaals dank allen :) ) heb ik nog even moeite gedaan om t ontwerp wat te finetunen (en een andere kleur voor Underdike). Of misschien wel te verpesten, dat is aan de jury  ;)

Betere kleur rood 👍
Ik zou 't shirt kopen... (in XXL aub, Jacques... red je dat voor de forum-dag bij de Kaapse Brouwers ?)

Jacques

Citaat van: Peterrr op 12-02-2018  22:08 uNaar een Email adres?
Zodat maar een paar mensen ze zien?
Terwijl je nu direct ziet wat de leden leuk vinden..
Sorry maar dit volg ik niet, als je niet het eerste ontwerp getoond had, en er een partij had laten maken had je nu met een voorraad gezeten  die niet te slijten was. :D

Grt Peter

Er komt nog steeds een poll voor de beste ontwerpen... Langs die weg wordt de definitieve keuze gemaakt. Daarna wordt geïnventariseerd of er minimaal 20 belangstellenden zijn voor het gekozen ontwerp.

Zoals ik al schreef heeft alles zijn voors en tegens. Door de nu gekozen weg leeft het meer op het forum. Maar het geeft ook allerlei reacties die je niet zou hebben als de wedstrijd geslotener zou zijn geweest. 

Oscar

Citaat van: Marksbrew op 12-02-2018  20:39 u

Is dit een crafbeer ruitenkrabber?  ;D  En nog wel een lelijke ook. Veel te fliserig met felle kleurtjes... Ik ben niet enthousiast over dit ding... :nut: :(

Jacques

Citaat van: Oscar op 12-02-2018  22:17 uIs dit een crafbeer ruitenkrabber?   ;D.... En nog wel een lelijke ook. Ik ben niet enthousiast over dit ding... :nut: :(

Graag geen commentaar. En zeker niet in deze toon...

Oscar

Citaat van: Jacques op 12-02-2018  22:18 uGraag geen commentaar.

Juist wel, want zo weet je wat iedereen er van vindt... :) Zonder commentaar is het maar saai en een dimentionaal... Laat de leden van het forum maar beslissen wat ze mooi vinden. Want dat zijn uiteindelijk de mensen die de shirts gaan kopen. Geef ze dan ook inspraak op het ontwerp... :)

Jacques

Citaat van: Oscar op 12-02-2018  22:28 uJuist wel, want zo weet je wat iedereen er van vindt... :) Zonder commentaar is het maar saai en een dimensionaal... Laat de leden van het forum maar beslissen wat ze mooi vinden. Want dat zijn uiteindelijk de mensen die de shirts gaan kopen. Geef ze dan ook inspraak op het ontwerp... :)

De inspraak is voorzien in de vorm van de poll.

En als je het zo nodig vindt om commentaar te leveren dan graag niet een ontwerp afkraken. Dat is nergens voor nodig.

Eric v B

Citaat van: Mark Green Anchor op 12-02-2018  12:53 uJe leest het niet goed: Er staat I Brew Beer
Dan ben ik te veel gebrainwashed door de "I Love..." community uit de jaren 80.

Eric v B

Citaat van: Jacques op 12-02-2018  21:37 uHet is eerlijk gezegd ook niet de bedoeling dat iedereen op de ontwerpen reageert.
Blijkbaar is er behoefte om te reageren...

Opmerkingen kunnen gebruikt worden om ontwerpen te finetunen of mensen op ideeën brengen een nog beter ontwerp te bedenken.

Zie het als een brainstormsessie: alles kan en alles mag voorgesteld worden.

Edwin brouwt

Citaat van: Oscar op 12-02-2018  22:28 uJuist wel, want zo weet je wat iedereen er van vindt... :)  Zonder commentaar is het maar saai en een dimentionaal... Laat de leden van het forum maar beslissen wat ze mooi vinden. Want dat zijn uiteindelijk de mensen die de shirts gaan kopen. Geef ze dan ook inspraak op het ontwerp... :)
Citaat van: Jacques op 12-02-2018  22:33 u
De inspraak is voorzien in de vorm van de poll.

En als je het zo nodig vindt om commentaar te leveren dan graag niet een ontwerp afkraken. Dat is nergens voor nodig.

Kunnen we niet een speciaal  Jacques vs. Oscar afsplitstopic maken om dit soort off-topic opmerkingen neer te zetten? Dat maakt het door bladeren van de ingezonden ontwerpen iets leuker  :)

NaahedetleJ

Citaat van: Eric v B op 10-02-2018  12:11 uMisschien leuk om de print te verpersoonlijken. Hieronder zomaar een willekeurig voorbeeld  ;)



Joene! Ik ben trots! Super mooi ontwerp! :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.