Het is geen geheim dat ik het jammer vind dat we geen nieuw T-shirt hebben om te laten zien dat je een hobbybrouwer bent en ook lid van dit forum.
Uit reacties van het vorige initiatief is gebleken dat diverse leden het ontwerp minder geslaagd vonden.
In samenspraak met
CraftBeerShirts gooien we het over een andere boeg. Dit mede naar aanleiding van reacties als:
Maak er een wedstrijd van, er zijn volgens mij best wel een aantal creatieve forumleden.

en
Op zich zou ik best een T-shirt of sweater van het forum willen kopen om het forum te ondersteunen maar ik vond de eerder gepresenteerde kleding gewoon niet mooi.
De eerder genoemde optie voor een ontwerpwedstrijd vind ik wel een goed idee.
Vandaar dat ik hierbij het startschot geef voor een ontwerp-wedstrijd voor de opdruk van een nieuw forum T-shirt.
Je ontwerp dient uiterlijk op zondag 18 februari 2018 om 17:00 uur in dit topic geplaatst te zijn.
Houd er rekening mee dat het shirt via zeefdruk bedrukt wordt in maximaal 2 kleuren. Dit betekent onder andere dat geen kleurrijke foto's of andere afbeeldingen met heel veel (kleine) details gebruikt kunnen worden. Op de site van
CraftBeerShirts kun je zien wat mogelijk is qua uitvoering.
Uit de ontwerpen kiezen de beheerders samen met de
CraftBeerShirts een drietal ontwerpen. Vervolgens krijgen jullie allemaal de gelegenheid om jullie voorkeur kenbaar te maken via een poll.
We wensen jullie veel creativiteit toe. Gezien de vele mooie etiketten die hobbybrouwers ontwikkelen hebben we alle vertrouwen in dat er meerdere mooie ontwerpen ingezonden worden. De winnaar van deze wedstrijd krijgt van mij een prijs ter waarde van € 75.