2-4-2018 Goor's speciaalbierfestival

Gestart door crazyjopje, 30-01-2018 23:56 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazyjopje

2-4-18 is de datum dat het Goor's speciaalbiergilde hun 1e bierfestival organiseert..
Zo'n 14 brouwers uit de Benelux komen hun bieren promoten
Dit festival valt samen met het big bandfestival in ons kleine stadje en gaat dus gepaard met live muziek (als mede ook vanaf vinyl)

Hieronder een link naar het artikel uit de regionale krant.

https://www.tubantia.nl/hof-van-twente/goor-krijgt-een-eigen-speciaalbier-festival~a90e7c75/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Jaap W

Kun je hier als hobbybrouwer ook een biertje inleveren om te laten keuren?  :weetniet:

Oscar

Citaat van: Jaap W op 19-02-2018  14:57 uKun je hier als hobbybrouwer ook een biertje inleveren om te laten keuren?  :weetniet:

 :weetniet: :weetniet: Daar wordt niet over gesproken in het artikel... Hoe kom je bij deze opmerking/vraag 

Jaap W

Omdat ik in de buurt woon van Goor en als er een keuring wordt gehouden zou ik misschien wel een biertje in willen leveren voor die eventuele keuring  :biersmile: :proost:

Oscar

Citaat van: Jaap W op 20-02-2018  14:46 uOmdat ik in de buurt woon van Goor en als er een keuring wordt gehouden zou ik misschien wel een biertje in willen leveren voor die eventuele keuring  :biersmile: :proost:

Mag je bij mij je biertje inleveren. Zal ik hem voor je keuren... :) :brouwen: :biersmile:

Jaap W

Zeg maar waar ik hem heen moet brengen  ;D :weetniet:

Oscar

Citaat van: Jaap W op 21-02-2018  16:07 uZeg maar waar ik hem heen moet brengen  ;D :weetniet:

Bij de stand van Brouwerij Eanske   :)

Jaap W


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.