Even voorstellen: Tom Struijk

Gestart door TomStruijk, 29-01-2018 16:03 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TomStruijk

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Tom Struijk. Sinds een jaar ben ik hobbymatig bier aan het brouwen. Ik houd van rijke, volle en kruidige bier. Ik brouw nog niet heel erg veel, ongeveer 250 liter per jaar. Maar iedere maand betrap ik mezelf erop, dat ik meer ga brouwen en me nog meer verdiep in het brouwen. Deze forum lijkt me erg leuk en interessant.

Naast het brouwen ben ik als accountant werkzaam bij Schiphorst BV in Deventer. Een fabrikant in kunststofbakken. Als je dan nog eens stapelbakken of glazenkratten nodig hebt ;-) Vraag het gerust.

Hebben jullie nog leuke starterstips voor me? Alle beetjes helpen!  8)

Mvg Tom

Rely

Dag Tom,

Welkom op het forum, je zal er veel wijsheid vandaan halen.
Misschien ben je al in het bezit van het boek "Verander water in bier" hier te bestellen,
https://www.brouwmarkt.nl/verander-water-in-bier-adrie-otte.html
een erg mooi boek met waardevolle informatie.

Veel succes met het brouwen :brouwen:

Groeten uit Oosterhout.

tdp

Welkom Tom! In Deventer en omgeving zitten wel meer goede en fanatieke brouwers, wellicht kun je daar eens meekijken.

Jacques

Citaat van: Rely op 29-01-2018  19:24 uDag Tom,

Welkom op het forum, je zal er veel wijsheid vandaan halen.
Misschien ben je al in het bezit van het boek "Verander water in bier" hier te bestellen,
https://www.brouwmarkt.nl/verander-water-in-bier-adrie-otte.html
een erg mooi boek met waardevolle informatie.

Veel succes met het brouwen :brouwen:

Groeten uit Oosterhout.

Als je het boek besteld via een link naar Bol.com hier op het forum steun je het forum. En het kost je niets extra.
Wanneer even wacht met bestellen kun je de nieuwste versie van dit boek bestellen. Adrie heeft namelijk hier op het forum aangekondigd dat die er aan zit te komen.

TomStruijk

Hoi Jacques,

Dat is altijd handig. Ik zal hem inderdaad even via Bol.com bestellen. Alle beetjes helpen. Maar ik zal even wachten. Is er al een datum bekend?

joenedu


Jacques

Citaat van: joenedu op 26-02-2018  12:16 uHij is al verkrijgbaar  8)

Zo te zien is de nieuwe druk binnenkort verkrijgbaar bij Bol.com. Op dit moment kun je aangeven dat je belangstelling hebt.

Oscar

Citaat van: TomStruijk op 29-01-2018  16:03 uIk brouw nog niet heel erg veel, ongeveer 250 liter per jaar.

Dat is bijna iedere maand 25 liter. Lijkt mij voldoende toch? Je moet het ook nog opdrinken... :brouwen: :biersmile:

tdp

Citaat van: Oscar op 26-02-2018  23:30 uDat is bijna iedere maand 25 liter. Lijkt mij voldoende toch? Je moet het ook nog opdrinken... :brouwen: :biersmile:

Of dat een straf is ;)

NaahedetleJ

Dan ben je al niet echt een starter meer ;)
Welkom!

Jaap W

Tom, welkom op dit zeer nuttige en zeer informatieve forum. Veel brouwplezier, maar dat heb je volgens mij al als je in je 1e jaar al 250 liter hebt gebrouwen. :proost: :biersmile:

ray81

Hoi Tom

Welkom hier! 250 L in een jaar is flink doordrinken haha. Proost en veel plezier hier!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.