Voorstellen: Janneke

Gestart door RunEmDry, 21-02-2018 14:28 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RunEmDry

Hoi! Ik ben Janneke, 26, geboren in Brabant, maar intussen woonachtig in Amsterdam. Ik heb al ontzettend veel informatie van dit forum gehaald, dus vond het tijd worden om me een keer voor te stellen.

Ongeveer 1,5 jaar geleden ben ik stuntelend begonnen met een startpakket en intussen brouw ik met een Arsegan Easybrew-30 ongeveer elke drie weken 20 liter bier. Ik heb een paar favoriete recepten die ik telkens wat aanpas en daarnaast probeer ik af en en toe wat nieuws. Ik hou voornamelijk van hoppige, droge en bittere bieren!

 :biersmile:

tdp

Janneke,

Welkom op het forum!

Zooms

Leuk Janneke! Welkom op dit forum en bij deze schitterende hobby. Je weet dat er in Amsterdam ook een brouwvereniging zit? (www.debierkaai.net)
Wellicht tot ziens en anders tot ziens op dit forum!

TeunvanBreda

Welkom Janneke. Veel plezier en succes met brouwen!

p_veltkamp

Hallo Janneke,

Welkom! Ben zelf ook nieuw op het forum. Ik heb de Easybrew 30 sinds afgelopen december in huis.
Hoe bevalt hij voor jou?

Groet Paul

RunEmDry

Citaat van: Zooms op 21-02-2018  15:12 uLeuk Janneke! Welkom op dit forum en bij deze schitterende hobby. Je weet dat er in Amsterdam ook een brouwvereniging zit? (www.debierkaai.net)
Wellicht tot ziens en anders tot ziens op dit forum!

Bedankt! Moet zeggen dat ik (nog) niet op zoek ben gegaan naar verenigingen en kende de Bierkaai dus ook niet. Ziet er wel leuk uit, misschien kom ik een keertje langs!

RunEmDry

Citaat van: p_veltkamp op 21-02-2018  23:46 uHallo Janneke,

Welkom! Ben zelf ook nieuw op het forum. Ik heb de Easybrew 30 sinds afgelopen december in huis.
Hoe bevalt hij voor jou?

Groet Paul

Bedankt! De easybrew bevalt me erg goed. Sneller en gemakkelijker dan brouwen op fornuis en het het is na afloop ook niet zo'n bende in huis haha. Heb ook het idee dat er eerst een beetje een oxidatie smaakje aan mijn bier zat en nu niet meer. Hoe bevalt hij jou?

ray81

Welkom Janneke!

De easybrew 30 staat voor mij ook in de planning, maar ik moet nog even sparen haha.
20 liter per 3 weken...je bent zeker nog student? Bij mij gaat het allemaal niet zo snel haha
Veel plezier hier in ieder geval!!

RunEmDry

Citaat van: ray81 op 28-02-2018  08:59 uWelkom Janneke!

De easybrew 30 staat voor mij ook in de planning, maar ik moet nog even sparen haha.
20 liter per 3 weken...je bent zeker nog student? Bij mij gaat het allemaal niet zo snel haha
Veel plezier hier in ieder geval!!

Haha nee de bier 'zuip' studententijd is voorbij hoor, ik drink het niet allemaal zelf op! Soms geef ik wat weg en vaak komen vrienden bij mij langs om een biertje te drinken. Win-win situatie: zij gratis bier en ik hoef niet door weer en wind de deur uit  :proost:. Jij ook veel plezier!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.