Probleem met Glasverpakkingen.nl

Gestart door Pieter1954, 24-01-2018 18:16 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pieter1954

Ik heb in december j.l. bij www.glasverpakkingen.nl in Purmerend 168 stuks 33 cl Vichy flessen besteld. Om de € 25 verzendkosten te besparen heb ik ze opgehaald. Enkhuizen - Purmerend v.v. is niet zo ver. De bestelling kon alleen maar via de website en dus incl. de verzendkosten. Bij navrrag werd gezegd dat na betaling de € 25 gerestitueerd zou worden.
En daar zit nu net het probleem. Degene die erover gaat is met vakantie, hij is er deze week niet, eind van de week is hij er weer, enz., enz. Om moedeloos van te worden. Zijn er hier op het forum meer mensen die hier problemen mee hebben of hebben gehad?
Ik ga e.e.a. aankaarten bij de ombudsredactie van het Noordhollands Dagblad en desnoods naar Kassa en/of Tros/Radar. Hoe meer medestanders (lees slachtoffers) hoe eerder de kans dat de zaak in behandeling genomen wordt.

Jacques

Graag dit forum niet gebruiken voor individuele klachten met een specifiek leverancier.

Veel medestanders zul je overigens niet snel vinden. Er zullen niet zo veel hobbybrouwers zijn die flessen rechtstreeks kopen bij een groothandel en ze persoonlijk gaan halen.

Basje42

Sterk overdreven reactie, is het je dat allemaal waard?
Rij er gewoon naartoe (is toch niet ver).

Martijn0172

Het "probleem" bij groothandels is dat zij met hele andere termijn werken van 30 dagen als er niet is vastgelegd en soms langer als dit wel ergens in de voorwaarde staat (business to business).

Heb je al een ultimatum gesteld? De gebruikelijke procedure is;
1. Netjes vragen
2. netjes vragen en ultimatum stellen
3. in gebreke stellen, ultimatum stellen, consequenties stellen
4. consequenties in werking zetten

Brouwers

Onder het mom van achteraf is mooi wonen, maar waarom heb je het überhaupt daar besteld. Zelfs met de verzendkosten zijn de flessen goedkoper bij Van der Kooy/Brouwmarkt.

Haagse Wouter

Gewoon eind van de week nog is proberen toch  :biersmile:.

Pieter1954

Na een ultimatum is er uiteindelijk toch betaald.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.