Glazen met eigen logo

Gestart door Barreltje, 19-01-2018 17:53 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Barreltje

Hoi allemaal,

Het is natuurlijk best gaaf om behalve je eigen bier, dit ook te kunnen drinken uit je eigen glazen.
Glas bedrukking in 1 of twee kleuren is in kleine oplage nog wel te doen.
Maar wat nu als je maar een kleine oplage wilt en je logo in full colour (4 kleurendruk/photo)?



Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven maar soms is de oplossing simpel...

De glazen kunnen/mogen dan niet meer in de vaatwasser. Maar ach dat doen we toch al niet met onze bierglazen.
Hoe lang dit houdt of meegaat? Dat moet nog blijken, maar als het goed is heeeeeel lang. De kleeflaag is speciaal voor glas dus zou goed moeten gaan.
Bij genoeg interesse wil ik best kijken wat mogelijk is om binnen deze groep wat te betekenen.

Maar nu eerst een eigen biertje uit eigen glas!

pippakillinova


Knobby

Interessant, maar je zegt niet wat nou je oplossing is.
Ik denk stickers, maar je hebt ze laten printen ergens?

Arjendv

Leuk man! uiteraard heel benieuwd naar jouw ervaringen...

Neetje


Oscar

Citaat van: Barreltje op 19-01-2018  17:53 uBij genoeg interesse wil ik best kijken wat mogelijk is om binnen deze groep wat te betekenen.

Vertel maar even hoe je dit gedaan hebt, en waar het te kopen is... :) :brouwen:

hobbybob


Barreltje

Het is inderdaad een speciaal soort vinyl sticker (Niet al te dun zoals een reguliere sticker) met goede kleefkracht voor op glas.
Losse tekst is wat lastiger, tekst moet dan wel wat vet zijn om mogelijk te maken voor op glas.
Contour uitgesneden.

Heb ze vandaag binnen en ga over een paar dagen wat testen doen maar volgens specificatie zou het goed moeten gaan.
De lijm kleeft direct al goed maar is pas echt optimaal na een paar dagen.
Alleen in de vaatwasser staan ze onder wat grover schoonmaak middel en hogere temperaturen wat ze wel afraden.
Maar ja, een bierglas hoort natuurlijk uberhaupt niet thuis in een sopje...

Ik heb nu een kleine oplage voor een vrienden prijsje, maar als er genoeg animo is zal ik vragen wat de prijs normaliter is per laten we zeggen 10st.
Zal ook zeker geen hoog bedrag zijn en als er meer zijn dan niet ondenkbaar nog goedkoper.
Voordeel is ook je eigen vrije glas keuze.

Ik zal volgende week even inventariseren en vragen wat ze normaliter kosten, maar nogmaals is een mooie en goedkope oplossing...

 :proost:

JamMasterJustin

Je typt veel, maar vertelt best weinig. Ik denk dat veel mensen willen weten hoe je hieraan komt en of ze het zelf kunnen bestellen. Is er een website? Heb je een link?

Oscar

Citaat van: Barreltje op 20-01-2018  00:54 uIk heb nu een kleine oplage voor een vrienden prijsje, maar als er genoeg animo is zal ik vragen wat de prijs normaliter is per laten we zeggen 10st.

We willen een link!  ^-^

sunlight


Martijn0172

Leuk idee!

Maar ook ik vraag me af wat je doel daadwerkelijk is, wil je mede hobbybrouwers helpen of wil je een zakcentje verdienen of misschien een combinatie ervan? :weetniet:

Barreltje

Sorry was laat gisteren.
Dacht dat ik de link erbij had gezet.

Het bedrijf waar ik ze besteld heb heet JoorIt en hun website is joor.it (Nederlands bedrijf)

Als je ze wilt bestellen dan door hun een email te sturen ze staan niet op de website: info@joor.it

Stuur deze wel ter attentie van Carola, zij weet dan precies waar het om gaat en welk materiaal gebruikt moet worden.
Geef ook even door dat je het adres via mij hebt Edwin/De Groene Draak

Ik heb € 1,43 betaald per label met formaat van 40 x 50 mm (prijs afhankelijk van het formaat).

ps Laat ook even als je het eenmaal hebt het resultaat zien, ben ook erg benieuwd naar die van jullie!

  :groots: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :groots:

Barreltje

Citaat van: Martijn0172 op 20-01-2018  12:39 uLeuk idee!

Maar ook ik vraag me af wat je doel daadwerkelijk is, wil je mede hobbybrouwers helpen of wil je een zakcentje verdienen of misschien een combinatie ervan? :weetniet:

Voor die paar dubbeltjes ???
Denk dat het forum een plaats is om elkaar te helpen en niet voor jezelf te handelen... Daar is Marktplaats voor!
Tevens als mensen elkaar zien bij bv een meeting in Hoofddorp dat ik ze voor jullie meeneem, scheelt verzendkosten maar hoeft niet hoor...

Eric v B

Citaat van: Martijn0172 op 20-01-2018  12:39 uLeuk idee!

Maar ook ik vraag me af wat je doel daadwerkelijk is, wil je mede hobbybrouwers helpen of wil je een zakcentje verdienen of misschien een combinatie ervan? :weetniet:
Ooow, wat een achterdocht!

Oud Hollands spreekwoord: Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten...

Martijn0172

Geen achterdocht maar een gewone vraag waar ik antwoord op heb gekregen. Fijn!

Joor.it zit in Leiden weet ik, in het verleden ook wel eens drukwerk laten maken. Fijne ervaring er mee

Dank voor de link

Barreltje

Citaat van: Martijn0172 op 20-01-2018  13:38 uGeen achterdocht maar een gewone vraag waar ik antwoord op heb gekregen. Fijn!

Joor.it zit in Leiden weet ik, in het verleden ook wel eens drukwerk laten maken. Fijne ervaring er mee

Dank voor de link

En ja, zeker als iets getypt staat komt het wel eens anders over dan bedoeld is... No hard feelings!  :proost:

Maar goed, glazen moeten natuurlijk wel gevuld worden, dus lekker vandaag aan de brouw.

Bertje Bier

Ik heb dat ook wel eens gedaan. Erg leuk om te doen.


Het heet decal papier, speciaal printpapier dat je op een laserprinter moet printen, uitknippen en op het glas plakken. Daarna vastbakken in de oven. Zolang je niet heet wast blijft het best aardig lang op het glas zitten. Gebruik je een inkjet moet je het aflakken.

Ik kocht het destijds bij paperspecials.nl

erwinl

En hoe blijft het zitten na een tijdje?

Barreltje

Citaat van: erwinl op 03-04-2018  21:22 uEn hoe blijft het zitten na een tijdje?

Tot heden wel! Plakt heel erg goed!
Nog steeds erg blij mee!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.