Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Te koop: diverse ketels, gistvat, JAVAL-filter, dompelkoeler & schrootmolen  (gelezen 1512 keer)

Offline JamMasterJustin

• Senior lid
  • Land: nl
  • Niets hoeft, paarden wel
Hoi allemaal,

In verband met overstap naar een Grainfather (en dus elektrisch brouwen), de aanbouw van een Herms en een walsenmolen, doe ik het gros van mijn ketels weg. Daarnaast doe ik wat andere trouwspulletjes weg die ik niet echt gebruik. 1 weckketel houd ik achter de hand samen met een BIAB-zak

Wat schaft de pot:

1x weckketel 28 liter (met deksel): emaille is nog in goede staat. De weckstaaf (noem je dat zo?) of potjes heb ik niet erbij. Vraagprijs 20 euro

1x 40 liter RVS ketel met isolatie materiaal. Ik zie nog een druppeltje RIS aan de zijkant. Ik zal de buitenkant nog eens poetsen voor de verkoop. Binnenkant is schoon en in goede staat. Vraagprijs 100 euro

1x gasbrander / paella brander 8kw (propaan). Deze past onder de 40 liter ketel en krijgt deze eenvoudig aan de kook. Vraagprijs 10 euro

1x RVS ketel 15 liter (ideaal voor spoelwater). Vraagprijs 30 euro

1x 30 liter gistvat (kunststof) met tapkraan. De rode dop voor het waterslot krijg je erbij. Vraagprijs 15 euro

1x huisgemaakte koperen JAVAL-hevelfilter. Vraagprijs 20 euro

1x huisgemaakte koperen dompelkoeler (koelt 25 liter wort in 15 a 20 minuten). Vraagprijs 20 euro

1x schrootmolen / schijvenmolen (gietijzer). Vraagprijs 20 euro

Op te halen in Heerlen, Limburg. Verzenden is mogelijk, maar door de onhandige afmetingen daarmee uitzonderlijk lastig

Ik zal proberen foto's te uploaden. Als het goed is, zijn de foto's geupload

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline JamMasterJustin

• Senior lid
Schrootmolen en gistvat gereserveerd!

Offline JamMasterJustin

• Senior lid
Dompelkoeler ook gereserveerd

Offline JamMasterJustin

• Senior lid
Gistvat, schrootmolen en dompelkoeler zijn verkocht

Offline JamMasterJustin

• Senior lid
Javal filter, 40 liter ketel en brander zijn gereserveerd!

Kan ik nog iemand blij maken met een ketel?

Offline JamMasterJustin

• Senior lid
Javal filter, 40 liter ketel en brander zijn verkocht!

Nog twee ketels te gaan.

Een beginnend brouwer die op zoek is naar een mooie warm water ketel en brouwketel?

Offline freelive

• Vol lid
  • Hobbybrouwen.nl
Hoi allemaal,

In verband met overstap naar een Grainfather (en dus elektrisch brouwen), de aanbouw van een Herms en een walsenmolen, doe ik het gros van mijn ketels weg. Daarnaast doe ik wat andere trouwspulletjes weg die ik niet echt gebruik. 1 weckketel houd ik achter de hand samen met een BIAB-zak

Wat schaft de pot:

1x weckketel 28 liter (met deksel): emaille is nog in goede staat. De weckstaaf (noem je dat zo?) of potjes heb ik niet erbij. Vraagprijs 20 euro

1x 40 liter RVS ketel met isolatie materiaal. Ik zie nog een druppeltje RIS aan de zijkant. Ik zal de buitenkant nog eens poetsen voor de verkoop. Binnenkant is schoon en in goede staat. Vraagprijs 100 euro

1x gasbrander / paella brander 8kw (propaan). Deze past onder de 40 liter ketel en krijgt deze eenvoudig aan de kook. Vraagprijs 10 euro

1x RVS ketel 15 liter (ideaal voor spoelwater). Vraagprijs 30 euro

1x 30 liter gistvat (kunststof) met tapkraan. De rode dop voor het waterslot krijg je erbij. Vraagprijs 15 euro

1x huisgemaakte koperen JAVAL-hevelfilter. Vraagprijs 20 euro

1x huisgemaakte koperen dompelkoeler (koelt 25 liter wort in 15 a 20 minuten). Vraagprijs 20 euro

1x schrootmolen / schijvenmolen (gietijzer). Vraagprijs 20 euro

Op te halen in Heerlen, Limburg. Verzenden is mogelijk, maar door de onhandige afmetingen daarmee uitzonderlijk lastig

Ik zal proberen foto's te uploaden. Als het goed is, zijn de foto's geupload

Weet je vrouw dat je de trouwspulletjes weg doet 

Offline JamMasterJustin

• Senior lid
Weet jouw vrouw dat je op zoek bent naar trouwspulletjes? Voor 50 euro mag je ze hebben.

Offline JamMasterJustin

• Senior lid
Deze twee ketels zijn er nog

Tags: