Dutch Craft Beer Conference

Gestart door Ronald_, 10-01-2018 11:13 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronald_

Hallo allemaal!

Long time - no speak en gelukkig zie ik dat het nog reuze gezellig is hier op het forum! :brouwen:

Graag jullie aandacht voor de Dutch Craft Beer Conference. CRAFT - de vereniging voor onafhankelijke brouwers organiseert dit fantastische evenement en er zijn nog een aantal kaarten. Wil je meer leren over: Oxidatie, Hop, Barrel Aging, Receptontwikkeling én daarnaast nog eens netwerken met 200+ Nederlandse en Internationale brouwers?

https://craftbrouwers.nl/aanmelden/

Leuk als je leergierig bent, wellicht je ooit van je hobby je werk wil maken (aan te raden! :)) en natuurlijk als je de kwaliteit van je brouwsels omhoog wil hebben.

Underdike

Zodra de commercie geld begint te ruiken & beurzen/seminars gaat organiseren... hoe 'Craft' is het dan nog ? Ruikt naar 'Industrial' >:D ;)
Anyway... best interessante topics, maar niet voor dit soort bedragen...

Ronald_

Citaat van: Underdike op 10-01-2018  11:26 uZodra de commercie geld begint te ruiken & beurzen/seminars gaat organiseren... hoe 'Craft' is het dan nog ? Ruikt naar 'Industrial' >:D ;)

Je hebt er gelukkig een paar smiley bij gezet want dit is een te lange discussie. Lees mijn posts hier maar eens terug - er is maar 1 reden om dit hier te posten - omdat ik weet dat er hier een hoop passie zit.

Verder zal ik me hard maken voor een kortingscode voor hobbybrouwers - deal?
 

Esterenbrouw

Is het wel in het Nederlands?

TymonK

Citaat van: Ronald_ op 10-01-2018  12:43 uJe hebt er gelukkig een paar smiley bij gezet want dit is een te lange discussie. Lees mijn posts hier maar eens terug - er is maar 1 reden om dit hier te posten - omdat ik weet dat er hier een hoop passie zit.

Verder zal ik me hard maken voor een kortingscode voor hobbybrouwers - deal?
Met kortingscode is er kans op een deal!

Jeukstaardt

Citaat van: Esterenbrouw op 10-01-2018  12:45 uIs het wel in het Nederlands?

Staat op de homepage.

'At the 2018 conference, all workshops and key notes will be in English.'

Nee dus

Underdike

Citaat van: Ronald_ op 10-01-2018  12:43 uVerder zal ik me hard maken voor een kortingscode voor hobbybrouwers - deal?
Dat lijkt me een goede deal 👍

En inderdaad, het was een beetje een cynische constatering die ik derhalve met smiley's lardeerde.
Ik vind dat in principe beurzen worden gehouden en betaald dienen te worden door degenen die iets willen verkopen, niet op rekening van de de gasten. Dat maakt dit dus eerder een training/seminar dan een beurs/conference... prima, maar zonder kortings voor amateurs aan de prijzige kant.

Knobby

Citaat van: Ronald_ op 10-01-2018  12:43 uVerder zal ik me hard maken voor een kortingscode voor hobbybrouwers - deal?
Met korting heb ik zeker interesse, 200 pleuro is voor mij ietwat prijzig

Groeten,
Arjan

Jacques

Citaat van: Knobby op 11-01-2018  15:23 uMet korting heb ik zeker interesse, 200 pleuro is voor mij ietwat prijzig

Toch is € 200 niet overdreven duur. Ben op studiedagen geweest die wat meer kosten...

VtX

Helaas kan ik niet, anders had het me zeker interessant geleken, nog meer zelfs met bovengenoemde korting  ;)
Maar helaas, hopelijk komend jaar...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.