Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Nieuw hier, Weggeman  (gelezen 276 keer)

Offline Weggeman

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Nieuw hier, Weggeman
« Gepost op: 09-01-2018 12:22 u »
Zojuist maar een geregistreerd, zelf keek ik al veel op deze forum voor info over brouwen van bier. Zelf brouw ik nu regelmatig een biertje, nu 5 brouwsels gedaan verspreid over periode van 1,5 a 2 jaar. Begonnen met moutextract (persoonlijk geen goed plan) maar nu heerlijk bezig met graan. Hoop hier veel tips te kunnen krijgen over het hobby brouwen om uiteindelijk thuis een lekker bier te brouwen.

Zelf heb ik ook sinds een paar maand een webshop, www.bieruitgroningen.nl met alleen maar craft- en speciaalbieren van brouwerijen uit de provincie Groningen.  Like me op Facebook voor de nieuwste berichten en bieren  8)

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jaap W

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • een tevreden bierdrinker is geen onruststoker
Re: Nieuw hier, Weggeman
« Reactie #1 Gepost op: 10-01-2018 10:26 u »
welkom op het forum. Ik heb je website even bekeken en die ziet er goed uit. Ik heb geen facebook dus daar kan je niet liken.  :weetniet: :proost: :nut:

Tags: