Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: O-ringen  (gelezen 1314 keer)

Offline Heisenberg

• Super lid
  • Land: pr
O-ringen
« Gepost op: 07-01-2018 01:00 u »
Hallo,

Heb een soda keg aangeschaft en daarin zitten diverse O-ringen die zo nu en dan moeten worden vervangen.

Zijn die O-ringen standaard maten? Weet iemand de exacte maten van de O-ringen? Wil ze graag op voorraad hebben.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Esterenbrouw

• Senior lid
  • Land: nl
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: O-ringen
« Reactie #2 Gepost op: 07-01-2018 09:53 u »
Kijk maar bij candirect.de.

Offline Heisenberg

• Super lid
« Reactie #3 Gepost op: 08-01-2018 00:12 u »
Kijk maar bij candirect.de.
Daar staan ze inderdaad maar ik wil ze gewoon bij Technirub bestellen en daarvoor heb ik de maten nodig. Heb inmiddels Brewferm gemaild en mijn vraag bij hun neergelegd.

Offline Kassie

• Junior lid
  • **
  • Land: 00
  • eentje met de jas aan
« Reactie #4 Gepost op: 08-01-2018 06:27 u »
Soda Kech? 8)  :o

Offline EBC

• Super lid
  • Land: be
  • Beer blings us together.
    • Perron Bieren
« Reactie #5 Gepost op: 08-01-2018 08:36 u »
Daar staan ze inderdaad maar ik wil ze gewoon bij Technirub bestellen en daarvoor heb ik de maten nodig. Heb inmiddels Brewferm gemaild en mijn vraag bij hun neergelegd.

Dat is heel netjes. Een bedrijf vragen om die maten voor je op te nemen, en ze dan ergens anders gaan bestellen. Chapeau.

Koop dan gewoon een setje en meet ze zelf.

Offline Heisenberg

• Super lid
« Reactie #6 Gepost op: 08-01-2018 08:43 u »
Dat is heel netjes. Een bedrijf vragen om die maten voor je op te nemen, en ze dan ergens anders gaan bestellen. Chapeau.

Koop dan gewoon een setje en meet ze zelf.
Waarom dat? Ze hebben ze zelf niet in hun assortiment. Zelfs waar ik de set heb gekocht weet men niet waar ze te krijgen zijn, dus vind ik het wel degelijk heel netjes om hun naar iets wat ik van hun merk heb te vragen. Of verwachten ze dat ik om de zoveel tijd een nieuwe keg aanschaf? Ik dacht het niet... En zij hoeven die maten als het goed is niet op te nemen maar weten ze die gewoon! Had Brewferm ze zelf in hun assortiment dan bestelde ik ze ongetwijfeld ook bij hun. Uit China hoef ik ze niet, ik wil gewoon goede kwaliteit o-ringen, niks meer en niks minder. En meten gaat niet zo makkelijk want daarvoor heb je speciaal gereedschap nodig, en dat gereedschap heb ik niet...

Offline bultje76

• Vol lid
  • Land: nl
  • GrainFather-er
« Reactie #7 Gepost op: 08-01-2018 08:49 u »

Offline Heisenberg

• Super lid
« Reactie #8 Gepost op: 08-01-2018 08:50 u »
Deze? http://www.hobbybrouwshop.nl/NCafdichtingsset
Bedankt man dat bedoelde ik dus. Hartstikke bedankt voor de link!

Offline EBC

• Super lid
  • Land: be
  • Beer blings us together.
    • Perron Bieren
« Reactie #9 Gepost op: 08-01-2018 09:42 u »
Waarom dat? Ze hebben ze zelf niet in hun assortiment. Zelfs waar ik de set heb gekocht weet men niet waar ze te krijgen zijn, dus vind ik het wel degelijk heel netjes om hun naar iets wat ik van hun merk heb te vragen. Of verwachten ze dat ik om de zoveel tijd een nieuwe keg aanschaf? Ik dacht het niet... En zij hoeven die maten als het goed is niet op te nemen maar weten ze die gewoon!Had Brewferm ze zelf in hun assortiment dan bestelde ik ze ongetwijfeld ook bij hun. Uit China hoef ik ze niet, ik wil gewoon goede kwaliteit o-ringen, niks meer en niks minder. En meten gaat niet zo makkelijk want daarvoor heb je speciaal gereedschap nodig, en dat gereedschap heb ik niet...

Zitten gewoon in het assortiment van Brouwland hoor, je kan ze zo op hun site bestellen.

https://www.Brouwland.com/nl/onze-producten/bierbereiding/drukvaten-en-toebehoren/soda-kegs-en-toebehoren/d/rubber-ring-voor-deksel-soda-keg

https://www.Brouwland.com/nl/onze-producten/bierbereiding/drukvaten-en-toebehoren/soda-kegs-en-toebehoren/d/rubber-ring-voor-steekkoppeling-soda-keg

https://www.Brouwland.com/nl/onze-producten/bierbereiding/drukvaten-en-toebehoren/soda-kegs-en-toebehoren/d/rubber-ring-voor-steekkoppeling-soda-keg

Offline Heisenberg

• Super lid
« Reactie #10 Gepost op: 08-01-2018 10:01 u »
Zitten gewoon in het assortiment van Brouwland hoor, je kan ze zo op hun site bestellen.
Inderdaad, mijn excuses, ik heb ze gevonden  :biersmile:

Ik heb Brewferm opnieuw gemaild met de mededeling dat ik ze inmiddels op hun site heb gevonden.

Tags: