Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Nieuw hier, Dantel  (gelezen 352 keer)

Offline Dantel

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: ch
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Nieuw hier, Dantel
« Gepost op: 06-01-2018 11:12 u »
Hallo allemaal, vanuit Bern Zwitserland .
(overigens excuus bij voorbaat als er wat Duitse woorden in mijn posts voorkomen )

Ook mij heeft het bierbrouw virus im griff  :D.

Na een aantal jaren  pauze (oa vanwege  werk) weer begonnen, met als eerste stap de aanschaf van een Brewmonk.

Drie brouwsel verder en ik heb dat ding redelijk onder controle en de brouwsel lageren im Keller ;)
Hoop dat dit forum kan bijdragen aan mijn ervaring, en dat mijn ervaringen kunnen bijdragen aan dit forum .

Gegroet allen.

Dantel

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline j.heesters3

• Senior lid
  • Land: nl
Re: nieuw hier
« Reactie #1 Gepost op: 06-01-2018 11:16 u »
Welkom hier.

Veel succes met het brouwen. Heb je vragen stel ze gerust. Er is wel altijd iemand om ze te beantwoorden.

Jos

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #2 Gepost op: 07-01-2018 00:07 u »
Ook ik heet je van harte willkommen.

Heb je vragen stel ze gerust. Er is wel altijd iemand om ze te beantwoorden.

Heel veel vragen zijn al beantwoord op dit forum. Ik raad je aan de zoekfunctie van het forum te gebruiken en ook te kijken bij de tags.

Offline Dantel

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: ch
« Reactie #3 Gepost op: 07-01-2018 19:03 u »
Ook ik heet je van harte willkommen.

Heel veel vragen zijn al beantwoord op dit forum. Ik raad je aan de zoekfunctie van het forum te gebruiken en ook te kijken bij de tags.

Ja zag al dat er op dit forum een bonk aan informatie staat, heb daar tot dus toe ook dankbaar gebruik van gemaakt.

Tags: