Voorstellen

Gestart door preuver, 06-01-2006 04:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

preuver

Hallo

Tja hier komt die dan

Ben Pascal 35 woon in Weert en heb een bier specialiteiten Kefee in Weert
www.preuverij.nl

Heb sinds 3 feb 2005 van mijn hobie mijn beroep gemaakt

In het Kefee hebben we ook het Wieëter gilde van beer preuvers opgericht waar een thuis brouwer lid van is en we vaker een van zijn bieren mogen proeven

Groetjes en tot ziens

Pascal

Johannes

Cafe ziet er gezellig uit,  :proost: Welkom op het forum.

:degroeten:

Johannes

MO

leuk cafe. Mocht ik eens in weert zijn, dan kom ik zeker langs. Ga je de LaTrappe bieren ook schenken? Dan mag je ze bij de trappisten zetten, heb je die ook compleet (aangenomen dat het formeel niet mogelijk is om Westvleteren te schenken omdat die alleen aan particulieren leveren)

Gio

Hoi Preuver,

Leuk om ook een horecaman op het forum te hebben, die bier weer vanuit een andere optiek kan benaderen.
Je kroeg ziet er gezellig uit.

heb je zelf ook ambitie om bier te brouwen? (om eventueel onder de toonbank te schenken aan liefhebbers...)


preuver

Hoi Ja ben zelf nu ook bezig de spullen aan te schaffe om zelf bier te gaan maken met behulp van een brouwertje (gast) van het cafe. Die we dan op speciale avonden kosteloos laten proeven aan de gasten die er zijn. :beersmiley: :proost2:

La Trappe sorry voor de liefhebbers is geen Trapist in mijn belevings wereld van bieren en komt daarom ook niet voor in het cafe

Westvleteren hebben we wel heel vaak in het cafe maar word nooit op de kaart gezet verassing dus
( de blauwe op voorraad nu ) Heb inmiddels contact met de abt en hoor dus af en toe ietsje eerder wanneer de verkoop is  :lekkerbier:

Het asortiment verschild per week we hebben 45 vaste bieren en de andere tot een 120 verschillen per week net zoals de brouwerijen het toe sturen het kan zijn dat ik de ene week er 75 heb de andere goed weer 110 bieren

Maar een ding staat voorop de gezelligheid met de bierliefhebbers  of het nu genieters of brouwers zijn, Zolang het bier maar met zorg gedronken word en niet zomaar in eens leeg gedronken word dat zou pas echt een dood steek voor de brouwerij zijn die het gebrouwen heeft

Groetjes en ik hou jullie op de hoogte wanneer de installatie klaar is en het eerste gerste nat drinkbaar is dan mogen jullie allemaal komen proeven

MO

natuurlijk heb je het volste recht om LaTrappe bieren geen trappisten te vinden. De Internationale Vereniging Trappist heeft echter recent LaTrappe weer het recht gegeven het officiele logo te voeren, zie dit bericht. Persoonlijk vind ik de quadrupel, het bokbier en het witbier uitstekende bieren.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.