Quadrupel

Gestart door achterhoek, 23-12-2017 19:11 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

achterhoek

Al eens etiketten zelf gemaakt voor een quadrupel in 3 varianten, Etiket kan op een longneck gebruikt worden en zo'n 'Duvel' flesje, door ze procentueel te printen. De etiketten hebben ook een geautomatiseerde batchformule bijvoorbeeld: 1e print = Fles 1/1, 2 print =  Fles 1/2 etc.








muldereric

Citaat van: achterhoek op 23-12-2017  19:11 uAl eens etiketten zelf gemaakt voor een quadrupel in 3 varianten, Etiket kan op een longneck gebruikt worden en zo'n 'Duvel' flesje, door ze procentueel te printen. De etiketten hebben ook een geautomatiseerde batchformule bijvoorbeeld: 1e print = Fles 1/1, 2 print =  Fles 1/2 etc.






Mijn lieve hemel, jij hebt tijd teveel zeker [emoji23]
Absoluut mooie etiketten hoor. Misschien door de drukte niet iedereen zijn smaak, maar mij bevallen ze wel!
Ikzelf zou zoiets nooit voor elkaar krijgen. Ik heb veel te weinig ervaring met de bekende grafische programma's om zoiets te kunnen maken. Ik gebruik op dit moment de ronde stickertjes op de doppen om ze te labellen. Goedkoop en doeltreffend, maar niet aantrekkelijk :D

Kun je iets meer vertellen over hoe het tot stand is gekomen en hoe je ze bevestigd op de fles?

Wat ik er gaaf aan vind is dat het een mooi geheeld vormt en het hele proces weergeeft waarbij je leuk gebruik maakt van bijvoorbeeld de hydrometer om begin en eind sg op te geven en zo.

Rely

Mooi gemaakt met waarschijnlijk een creatieve geest. :proost:

Martijn0172

Citaat van: Rely op 24-12-2017  15:08 uMooi gemaakt met waarschijnlijk een creatieve geest. :proost:

Zeker een mooi etiket, ik krijg wel van het design het idee dat dit etiket ontworpen is met meer dan alleen alcohol. Ik waan me zo 40 jaar terug in de hippie tijd

achterhoek

Bedankt voor jullie reacties ;D Ik bevestig de labels met plakband. De labels passen bewust net niet rondom het flesje, zodat er ruimte onstaat voor de plakband. In het verleden heb ik dat altijd met melk gedaan, maar ik maakte daar zo'n smeerboel van.

Als basis wilde ik inderdaad niks 'straks' modern in de label hebben. Ik ben begonnen met een leeg vel, en ben gaan schetsen, daaarna heb ik het overgezet met behulp van grafische programma's. En in deze programma's meteen een soort van batchmodule ingebouwd. waardoor het eerste flesje dat ik afvul ook op het etiket staat fles 1/64 en het tweede flesje 2/64 etc.



Ik heb nog een label gemaakt maar hoort denk ik niet in deze forum? Namelijk voor een 10 liter vat. Zo kan ik de inhoud bepalen en zie ik meteen om hoeveel flessen het gaat etc.


Jaap W

Heel creatief, maar niet mijn persoonlijke smaak. Ik zou willen dat ik zoiets op de computer in elkaar kon draaien, maar dat gaat mij echt niet lukken. Ze zijn in mijn ogen iets te "druk", maar dat is mijn mening.  :petje-af: :brouwen: :biersmile: :proost:

erdeve

Heel erg tof gedaan!

tdp

Heel gaaf gedaan, complimenten!

HarryL

Heel mooie label, maar ook ik vind hem wat te druk.

joenedu

Ik vind ze wel supermooi. Knap werk!

Brambo

Wow! Mooiste etiket dat ik al zag van een hobbybrouwer.

EvdBroek

Ontzettend mooi gemaakt, echt prachtig!

Adbrouwt

Mooie etiketten en een sierraad om iemand cadeau te geven. Het is druk maar door de symmetrie straalt het toch een rust uit. Petje af

Kassie

Professioneel zeg, gaaf!

broeder

Ziet er goed uit, ook leuk de manier om het proces te vermelden.
Grafische achtergrond?
groet, broeder Willem


Tychose

Ik proef een creatieve geest  :D Heel gaaf! Mooie serie

Hopsnor

Prachtig label! Mijn complimenten  :biersmile:

achterhoek

Dank allemaal, inmiddels een kleine update van de labels, het heeft een internationale design award gewonnen  :)


Jacques

Gefeliciteerd. Ziet er ook goed uit.

Mark0411

Super mooie etiketten! Nu begin ik te twijfelen of ik er ook eens aan moet geloven om mijn brouwsels op te fleuren met een mooi etiket..

Rinus

Echt een prachtig ontwerp en gefeliciteerd met de prijs.
Ik zou willen dat ik dit ook kon.

Ik zoek nog steeds naar een manier om vanuit een dbase etiketten te printen, dus vanuit een (of meer) templates waarin automatisch gegevens worden opgehaald uit een excel lijst.
Ik gebruik nu ook de ronde stickers op de kroonkurk met ptouch vanuit een excel, dat werkt heel makkelijk.
Een etiket is net weer andere koek... Iemand een suggestie?

achterhoek


Citaat van: Rinus op 04-05-2019  10:39 uEcht een prachtig ontwerp en gefeliciteerd met de prijs.
Ik zou willen dat ik dit ook kon.

Ik zoek nog steeds naar een manier om vanuit een dbase etiketten te printen, dus vanuit een (of meer) templates waarin automatisch gegevens worden opgehaald uit een excel lijst.
Ik gebruik nu ook de ronde stickers op de kroonkurk met ptouch vanuit een excel, dat werkt heel makkelijk.
Een etiket is net weer andere koek... Iemand een suggestie?
Dank je wel, betreft Excel database, dit zou je bijvoorbeeld kunnen doen door het ontwerp van het etiket te importeren in word, en via word velden te linken met een Excel database of een txt bestand (1 van de 2 werkt). Ik ken ook wel andere methoden maar daar heb je diverse speciale programma's voor nodig.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.